امام جمعه پاوه: سوء مدیریت آل سعود در حادثه منا غیرقابل انکار است

سرویس: سیاسیکد خبر: 293224|22:59 - 1394/07/05
نسخه چاپی
امام جمعه پاوه: سوء مدیریت آل سعود در حادثه منا غیرقابل انکار است
امام جمعه پاوه گفت: سوء مدیریت و بی کفایتی آل سعود در حادثه تاسف برانگیز منا غیرقابل انکار است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا ماموستا ملا قادر قادری روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه که با حضور مسئولان و جمعی از بسیجیان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در مجتمع شهید کاظمی این شهر برگزار شد افزود: این حادثه زمینه هجمه های گسترده دشمنان را علیه اسلام و مسلمانان فراهم کرد.
وی با تسلیت این حادثه به مقام معظم رهبری گفت: دشمنان اسلام که همواره در کمین هستند تا به این دین الهی بتازند فرصت را غنیمت دانستند و هر آنچه لایق خودشان بود به واسطه این بی کفایتی آل سعود در رسانه ها و فضای مجازی نثار اسلام کردند.
ماموستا قادری افزود: دین اسلام و پیامبر گرامی ما حضرت محمد (ص) تنها پیامبری بوده که همواره دغدغه امت خود را داشته و انسانها را به عطوفت، مهربانی و برادری و صلح و صفا توصیه کرده اند.
ماموستا قادری افزود: به طور قطع پشت پرده حوادث منا برنامه هایی است که در آینده برای همگان روشن می شود.
امام جمعه پاوه در ادامه گفت: امروز ایران اسلامی در سایه لطف خداوند، درایت و حکمت رهبری، برکت خون شهدا، هوشیاری و تلاش نیروهای مسلح و حضور با بصیرت مردم در صحنه از امن ترین کشورهای جهان است و ما شکرگزار این نعمت هستیم.
ماموستا قادری در پایان از سرهنگ نورعلی عبدی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه به عنوان فرماندهی لایق، مردمی و ارزشی که مورد اعتماد عموم مردم و مسئولان بود نام برد و از زحمات وی قدردانی کرد.
فرماندار پاوه نیز با تبریک هفته دفاع مقدس به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل پرداخت و از رشادت، ایثار و فداکاری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس قدردانی کرد.
پرویز ایده پور افزود: ایران اسلامی افتخار دارد امروز در کمال آرامش و امنیت با 15 کشور جهان همسایه بوده و هم افزایی داشته باشد و شهرستان پاوه در نقطه صفر مرزی استان کرمانشاه به عنوان امن ترین نقطه کشور با ظرفیت های بالای گردشگری، دینی، فرهنگی و اجتماعی در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ تمامیت ارضی آن گام بر دارد.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه هم در این مراسم با تجلیل از خدمات سرهنگ نورعلی عبدی آقای سعید بهشتی را به جای وی معرفی کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد