مراسم توديع و معارفه فرمانده سپاه ناحيه پاوه برگزار شد

سرویس: سیاسیکد خبر: 293218|16:43 - 1394/07/05
نسخه چاپی
مراسم توديع و معارفه فرمانده سپاه ناحيه پاوه برگزار شد
مراسم توديع و معارفه فرمانده سپاه ناحيه پاوه با حضور امام جمعه پاوه، فرمانده سپاه حضرت نبي اكرم(ص)كرمانشاه، فرمانده سپاه انصار الرسول جوانرود، فرماندار پاوه و ساير مسئولين ادارات در سالن ارشاد اسلامي پاوه صبح امروز برگزار شد .

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه حضرت نبي اكرم(ص) استان كرمانشاه ظهر امروز در مراسم توديع و معارفه فرمانده سپاه ناحيه پاوه كه در سالن ارشاد اسلامي شهر پاوه و با حضور امام جمعه پاوه، فرماندار، فرمانده سپاه انصار الرسول جوانرود و ساير مسئولين ادارات برگزار شد، ضمن تسليت به خانواده های كشته شدگان حادثه منا در مراسم حج امسال اظهار داشت: این حوادث به دلیل بي كفايتي مسئولين سعودی حوادث رخ دهد و قطعا در آینده شاهد جوسازی های متعدد کشورهای غربی با هدف ضعیف جلوه دادن مسلمانان خواهیم بود.

سردار ريحاني افزود: غرب اسلام را به وسیله گروهك هاي تكفيري و داعش و خشونت و آدم كشی آن ها معرفی می کند و در این میان نیز با وجود بی کفایتی مسئولان سعودی حکومت های اسلامی را نیز همانند عربستان می خوانند.

وي با اشاره به سالروز شكست حصر آبادان گفت: اين اولين نتيجه هماهنگي و وحدت بين ارتش و سپاه در سال 1360 با فرمان امام بود كه به شكست حصر آبادان و پيروزي رزمندگان اسلام منجر شد.

این فرمانده ارشد نظامی با اشاره به هفته دفاع مقدس تاکید کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس یک واقعه عظیم بود که زمینه ساز پیروزی های بعدی ما در مراحل مختلف شد.

وی تاکید کرد: امروز به پشتوانه تجربه دفاع مقدس در اوج قله پیروزی ها و اقتدار قرار داریم.

فرمانده سپاه حضرت نبي اكرم(ص) استان كرمانشاه با بيان اينكه حكومتهاي استكباری هرگاه كشور ضعيف تر از خود را پيدا كرده باشند به استعمار و كشتن مردم آن كشورها اقدام كرده اند، افزود: امروز غربی ها پس از مشاهده  عزت و سرافرازي هاي ایرانیان و به پشتوانه مقاومت در دوران هشت سال دفاع مقدس مجبور به گفتگو با نظام جمهوري اسلامي ايران شده اند.

وي با تاكيد بر لزوم حفظ شخصيت هاي دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: زنده نگاه داشتن نام شخصيت هاي دفاع مقدس، زنده نگهداشتن انقلاب و نظام است.

سردار ريحاني با بيان اينكه بايد رشادت ها و دلاورمرديهاي هشت سال دفاع مقدس مردم ايران در مقابل ابرقدرتهاي جهان، به نسل جديد انتقال يابد، افزود: سیره امام و رهنمودهاي مقام معظم رهبري مي تواند مشكل گشا و حلال همه مشكلات ما باشد.

فرمانده سپاه حضرت نبي اكرم(ص) استان كرمانشاه رمز پيروزي هشت سال دفاع مقدس را وحدت در بين همه مذاهب، اديان و اقوام مختلف كشور عنوان كرد و گفت: امروز نيز اگر بر اساس رهنمودهای امام و مقام معظم رهبري حركت نمائيم، پيروز خواهيم بود.

سردار ريحاني در بخش ديگر سخنان خود نمونه بارز اسلام امريكايي را حکومت عربستان خواند و تصريح كرد: امروز دشمن با  تلاش برای ترویج تفكر اسلام امريكايي از طریق با فتنه و راه های جديد در صدد نفوذ به كشور ما است.

وي مردم شهرستان پاوه را مردمي بصير و هميشه در صحنه خواند و گفت: هماهنگ بودن مردم پاوه با امام جمعه و همچنين هماهنگ بودن امام جمعه پاوه با نظام و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باعث شده كه پاوه شهرستاني سرآمد جلوه داده شود.

سردار ريحاني افزود: حضور مردم در همه صحنه ها باعث پيروزي اين مملكت شده است.

فرمانده سپاه حضرت نبي اكرم(ص) استان كرمانشاه در بخش ديگر سخنان به توديع و معارفه فرمانده سپاه پاوه اشاره و با آرزوي توفيق و سربلندي براي فرمانده سابق سپاه ناحيه پاوه گفت: همبن كه مردم از آقاي سرهنگ نورعلي عبدي به نيكي ياد مي كنند قطعا خدا نيز از اين برادر راضي خواهد بود.

وي سرهنگ بهشتي راد را نيز به عنوان فرمانده جديد سپاه ناحيه پاوه معرفي كرد و افزود: سپاه و بسيج خانه مردم است كه ما با تعيين يك متولي براي اين سازمان ارتباط و تعامل با مردم را بيشتر خواهيم كرد.

فرمانده سابق سپاه ناحيه پاوه نيز با اشاره به فعاليتهاي سپاه در طول خدمت خود اظهار داشت: بر خود لازم مي دانم در طول دوره خدمت چند ساله در پاوه از تمامي مسئولين و در راس آنان از امام جمعه محترم پاوه كه پشتيبان نظام بوده و در همه برنامه ها حضور فعالي داشتند نهايت تقدير و تشكر خود را اعلام دارم.

سرهنگ نورعلي عبدي افزود: اگر در دوران خدمت خود در پاوه در انجام كاري كوتاهي و يا باعث رنجش خاطر كسي شده ام حلاليت مي طلبم.

در پايان مراسم نيز از فرمانده سابق و جديد سپاه ناحيه پاوه با اهداي هدايايي تجليل به عمل آمد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد