حاشیه نگاری تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه؛

نمود آخرین بی نظمی ها در تودیع رکود/ از اعتراض به توزیع هدفمند نشریه مشاورین حاشیه ساز بابادی تا پاسخ جالب استاندار جدید

سرویس: سیاسیکد خبر: 293202|18:59 - 1394/07/01
نسخه چاپی
نمود آخرین بی نظمی ها در تودیع رکود/ از اعتراض به توزیع هدفمند نشریه مشاورین حاشیه ساز بابادی تا پاسخ جالب استاندار جدید
مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید کرمانشاه با حاشیه های همراه بود که شاید مهمترین آن آخرین حاشیه سازی های حلقه مشاورین پر ماجرای استاندار سابق باشد که احکام بسیاری از آن ها با عزل بابادی به خودی خود ملغی است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد، مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه برای دومین بار در دو سال اول دولت تدبیر و امید برگزار شد و رضایی بابادی به عنوان اولین اشتباه بزرگ دولت در کرمانشاه از این استان خداحافظی کرد.

 

در این مراسم که مطابق معمول همیشه در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد چهره های مختلف و مسوولین سیاسی و انتظامی به همراه اعضای شورای اداری استان حضور داشتند.

 

بی نظمی و مصادره برگزاری نشستهای مختلف در استانداری کرمانشاه که به واسطه حضور حلقه مشاورین حاشیه ساز اطراف بابادی به یک رویه تبدیل شده بود امروز در آخرین مراسمی هم که از سوی این افراد برگزار شد محسوس بود.

 

 

عدم توانایی در برگزاری و برنامه ریزی همایش های معمولی دردوران بابادی از نشست با خبرنگاران گرفته تا جلسه با احزاب و حتی تودیع و معارفه مدیران که به یک رویه معمولی تبدیل شده بود در مراسم امروز نیز با ازدحام و شلوغی مراسم تکرار شد.

 

 

برخی سخنران های خارج سین برنامه که چهره و نام آنها برای حاضرین ناشناخته بود مراسم را به اندازه ای طولانی کردند که وقتی برای سخنرانی مقیمی معاون وزیر کشور باقی نماند و وی به دلیل نزدیکی به اذان بسیار کوتاه سخن گفت. یکی از این سخنرانها حتی از تلفظ نام رضایی بابادی هم ناتوان به نظر می رسید و او را بادبادی خطاب کرد. این فرد خیلی تلاش کرد با سمت های دوران دانش آموزیش!! خود را به مقیمی معرفی کند!

 

حلقه مشاورین پرحاشیه استاندار سابق که یکی از عوامل اصلی عدم موفقیت بابادی و منزوی شدن او بودند از آخرین فرصت خود برای به حاشیه کشیدن جلسات استفاده کردند و با توزیع یکی از کم تیراژ ترین نشریات استان (نشریه ای به مدیر مسوولی مدیر حوزه استاندار سابق) با تیتر انحرافی تداوم اعتدال جلسه را برای لحظاتی به حاشیه بردند.

 

تیتری که کاملا ناظر بر تلاش برای تداوم شرایط کنونی و هراس این تیم از تغییر بود. این حاشیه سازی ها با سخنان رازانی به خوبی پاسخ داده شد. او اعلام کرد که برای تغییر و با شعار "تحول" آمده است.

 

 

البته توزیع این نشریه از سوی حاضرین هم مورد اعتراض قرار گفت. یکی از معترضین با صدای بلند گفت: کدام عصر اعتدال؟؟ چرا به مردم توهین می کنید؟؟

 

نشریه مذکور تنها رسانه ای بود که حلقه مشاورین استاندار با ایزوله کردن بابادی به او می رساندند. درحالی که مسلما رسانه های اثر گذار استان نشریات و رسانه های دیگر هستند.

 

ماموستا محمدی از علمای اهل سنت کرمانشاه نیز با تعریف خاطره ای از دوران استانداری مقیمی در کرمانشاه تلویحا به تشریفات گرایی مدیران امروزی استان انتقاد کرد. وی گفت روزی به ملاقات مقیمی رفتم که در اتاق خود برای یک وعده غذایی نان و پنیر صرف می کرد...

 

نماینده احزاب هم یکی دیگر از سخنرانهای این مراسم بود که البته عبارت درست برای این نماینده احزاب اصلاح طلب است. او نتوانست حمایت احزاب اصلاح طلب را از رضایی بابادی تا آخرین لحظه کتمان کند ولی در حضور استاندار جدید چندان بی میل نبود که این حمایت ها را خفیف جلوه دهد.

 

او از حمایتها و رایزنی های احزاب اصلاح طلب با این لفظ یاد کرد: ما از عملکرد بابادی رضایت 100 درصدی نداشتیم....

 

 

این سخنران اعلام نکرد که چند درصد از رضایی بابادی رضایت داشته اند؟ 99 درصد؟

 

به هر حال رازانی با شعار تحول به میدان آمده و از رسانه ها خواست بعد از 6 ماه از او گزارش بخواهند... تحولی که شاید مهمترین کلید آن کنار زدن مشاورین حاشیه ساز بابادی و هدایت کردن آنها به بیرون از عمارت سفید باشد. مشاورینی که به جریان مشائیسم استانداری کرمانشاه معروفند و البته با رفتن بابادی احکام برخی از آنها به خودی خود ملغی است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد