مدیر مسئول کانون فرهنگی مسجد قباء:

کلاس هفتگی مسجد قباء، بعد از وقفه ای دو ماهه، فردا سه شنبه ازسرگرفته مي شود

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293193|23:08 - 1394/06/30
نسخه چاپی
کلاس هفتگی مسجد قباء، بعد از وقفه ای دو ماهه، فردا سه شنبه ازسرگرفته مي شود
همزمان با فرا رسیدن بهار علم و دانش و گام نهادن در مسیر علم و پویایی و بعد از وقفه ای چند ماه سه شنبه شب 31/6/94 به میمنت ایام ذی الحجه و شب گرانقدر عرفه کلاسهای تفسیر و اخلاق حاج ماموستا ملا قادر قادری در مسجد قباء پاوه از سر گرفته می شود.

به گزارشهزار ماسوله، مصلح قادری مدیر مسئول کانون فرهنگی مسجد قباء  در این خصوص به خبرنگار هزار ماسوله گفت: کلاسهای هفتگی تفسیر و اخلاق حاج ماموستا ملا قادر قادری که از سال 84 به صورت منظم و مستمر برای خواهران و برادران برپا شده است بعد از وقفه ای دو ماهه به فضل پروردگار از تاریخ 31 شهریور همانند ادوار قبل از سر گرفته می شود.
ایشان افزودند: قرار است در کنار جلسات تفسیر قرآن کریم، جلسات اخلاق نیز با رویکرد جدید و با موضوعات: حفظ رعایت حقوق خداوند خالق آسمان‌ها و زمین، رعایت حقوق آسمانی نسبت به شخص خود، رعایت حقوق والدین، رعایت حقوق همسر، رعایت حقوق اولاد، رعایت حقوق ذوی الارحام، رعایت حقوق همسایگان، رعایت حقوق دوستان و همکاران، رعایت حقوق بزرگان و ذوی الحقوق اجتماعی،رعایت حقوق جامعه، برگزار گردد.
وی افزودند: از آحاد علاقمندان که یار و همراه همیشگی این کلاسها بوده و همواره به صورت خود جوش حضور یافته اند شروع کلاسها را اعلام و از همه خواهران و برادران ایمانی بخاطر این وقفه پوزش می طلبم.
ایشان دلیل این وقفه را فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و همچنین مشغله کاری امام جمعه محترم پاوه عنوان کرد و گفت: به یمن ایام مبارک ماه ذی الحجه و شب عرفه این کلاسهای از این هفته مجدداً آغاز می شوند.
قادری افزود: این کلاسهای در دو بخش خواهران و برادران برگزار می گردند که کلاس خواهران بعد از نماز عصر و کلاس  برادران بعد از نماز عشاء می باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد