مراسم تودیع و معارفه بخشدار نوسود برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293185|16:24 - 1394/06/30
نسخه چاپی
مراسم تودیع و معارفه بخشدار نوسود برگزار شد
سيد نجيب ميراني طی حکمی از سوی ابراهيم رضايي بابادي استاندار كرمانشاه به سمت بخشدار جدید نوسود منصوب شد، این انتصاب در حالی انجام شد که بعد از رفتن سالم مصطفايي بخشدار سابق، این بخشداری با حضور مصطفي عيني به صورت سرپرستی اداره می شد.

به گزارشهزار ماسوله، سيد نجيب ميراني طی حکمی از سوی ابراهيم رضايي بابادي استاندار كرمانشاه به سمت بخشدار جدید نوسود منصوب شد، این انتصاب در حالی انجام شد که بعد از رفتن سالم مصطفايي بخشدار سابق، این بخشداری با حضور مصطفي عيني به صورت سرپرستی اداره می شد.

بنا به اين گزارش امروز در نشست شورای اداری بخش نوسود با حضور فرماندار پاوه و مسئولين ادارات بخش نوسود برگزار شد و از خدمات مصطفي عيني به عنوان سرپرست بخشداري نوسود تقدیر و سيد نجيب ميراني به عنوان بخشدار جدید معرفی شد .

فرماندار شهرستان پاوه ضمن تقدیر از خدمات صادقانه بخشدار سابق نوسود برای بخشدار جدید آرزوی موفقیت کرد و خواهان ایجاد تعامل سازنده با مردم شد .

گفتني است پيشترمصطفي عينيسرپرست بخشداري نوسود را از تاريخ 28 آبان 93 تاكنون بر عهده داشت وسيد نجيب ميرانينيز بخشدار بخش كلاشي جوانرود را به مدت دو سال و همچنين بخشدار مركزي جوانرود را نيز از تاريخ 7 مرداد 1392 تاكنون بر عهده داشت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد