سرهنگ نورعلي عبدي:

هفته دفاع مقدس،يادآور اقتدار، شكوه و پایداری رزمندگان در برابر کین دشمنان است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293183|00:13 - 1394/06/30
نسخه چاپی
هفته دفاع مقدس،يادآور اقتدار، شكوه و پایداری رزمندگان در برابر کین دشمنان است
فرمانده سپاه ناحيه پاوه گفت: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ‏ای از برجسته‏ ترین افتخارات همين رزمندگان و ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و يادآور اقتدار، شرف، از خود گذشتگي، شكوه و پایداری آنان در برابر کین دشمنان است.

به گزارشهزار ماسوله، سرهنگ نورعلی عبدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه اظهار داشت: در 31 شهريور 1359 رژيم بعثي عراق با تصميم و طرح قبلي و با هدف برانداختن نظام نوپاي جمهوري اسلامي جنگي تمام عيار را عليه ايران اسلامي آغاز کرد.

سرهنگ نورعلي عبدي افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است.

وي گفت: در آن دوران، علاوه بر نيروهاي ارتش و نيروي انتظامي كه حفظ امنيت در مرزها و شهرهاي داخلي كشور را برعهده داشتند يك نيروي بازدارنده و از بطن مردم نياز بود كه در مقابل رژيم بعث عراق ايستادگي كند.

وي ادامه داد: مردم ایران با برخورداری از رهبری توانا و آگاه، هوشمندانه و با انگیزه‏ های دینی، عقيدتي و ملی در مقابل دشمن متجاوز به پاخاست و صحنه‏ های زیبایی از وفاق ملی را به نمایش گذاشت.

فرمانده سپاه ناحيه پاوه با بيان اينكه شجاعت اين مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس، مثال زدنی بود خاطر نشان كرد: رزمندگان، شجاعانه تا عمق مواضع دشمن نفوذ می کردند و برای حصول اطمینان بیشتر، خود نیز به شناسایی و ارزیابی دقیق تر نیرو و تجهیزات دشمن می پرداختند.

وي افزود: برادری و هم دلی در دوران دفاع مقدس، نمودی خیره کننده یافت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به پیروی از قرآن کریم، در برابر دشمن، با صلابت و پایداری برخورد می کردند و با یکدیگر، در کمال صمیمیت، مهربانی و هم دلی می زیستند.

عبدي افزود: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ‏ای از برجسته‏ ترین افتخارات همين رزمندگان و ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و يادآور اقتدار، شرف، از خود گذشتگي، شكوه و پایداری آنان در برابر کین دشمنان است.

وي افزود: جنگ تحمیلی عرصه ای بود که ملت ایران اسلامی به پشتوانه دین با تمام توان خود در برابر دشمنان ایستادند.

سرهنگ عبدي با بيان اينكه جبهه هاي جنگ به دانشگاههاي معرفت شناسي در دوران هشت سال دفاع مقدس تبديل شده بود، تصريح داشت: زحمات خون شهيدان و اقتدار ايثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس باعث شد كه امروزه كشور ما در جهان امن ترين کشور باشد.

وي در بخش ديگر سخنان خود افزود: هفته دفاع مقدس یادآور پایداری ملت ایران است كه باید هرساله با برنامه ریزی مناسب برای اجرای برنامه های این هفته تلاش کنیم که اقتدار و توان نظام اسلامی بر پایه همين هفته دفاع مقدس است.

وي در پايان گفت: به صدا درآمدن زنگ مقاومت همزمان با بازگشایی مدارس، بازدید و سرکشی از خانواده های معظم شهدا، غبار روبی مزار شهدا، اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، برگزاري برنامه هاي فرهنگي و مسابقات ورزشی از برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان پاوه است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد