دو خبر ورزشي از فوتسال پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293179|20:48 - 1394/06/28
نسخه چاپی
دو خبر ورزشي از فوتسال پاوه
در مسابقات فوتسال قهرمانی جوانان استان كه به میزبانی سرپل ذهاب آغاز شد، تیم دوستان شهرستان پاوه در این مسابقات با مربیگری آقای سعدی بدری به یک پیروزی و یک باخت دست یافت.

به گزارشهزار ماسوله، در مسابقات فوتسال قهرمانی جوانان استان كه دیروز جمعه مورخ ۹۴/۶/۲۷به میزبانی سرپل ذهاب آغاز شد، تیم دوستان شهرستان پاوه در این مسابقات با مربیگری آقای سعدی بدری به یک پیروزی و یک باخت دست یافت.
نماینده شهرستان در مسابقه اول خود مقابل تیم عرشیان کرمانشاه با نتیجه ۳بر یک به پیروزی رسید . برای تیم پاوه در این مسابقه آقایان نیما روشنی- امید محمد نژاد و پیمان عباسی گلزنی نمودند
نماینده شهرستان در مسابقه دوم علی رغم شایستگی با نتیجه سه بر یک مقابل میثاق کرمانشاه نتیجه را واگذار نمود- تنها گل تیم پاوه در این مسابقه توسط محمد رمضانی زده شد-
شایان ذکر است تیم دوستان روز سه شنبه هفته جاری مقابل نماینده سرپل ذهاب صف آرایی خواهد نمود.

در ديگر اخبار رسيده به اين پايگاه خبري تحليلي در هفته دوم برگزاري مسابقات فوتسال لیگ شهدای اورامانات تیمهای شمشیر-بانه وره و نوسود مقابل حریفان خود به پيروزي رسيدند.

به نقل از دبیر هیئت فوتبال پاوه در پایان هفته دوم این مسابقات تیم دشه در گروه اول با شش امتیاز صدر نشین شد و تیمهای بانه وره و شمشیر با سه امتیاز و تیم نودشه بدون امتیاز در مکانهای بعدی قرار دارند.
يادگار اسكات افزود: در گروه دوم نیز تیم نوسود با ۴امتیاز اول است و تیمهای سریاس – نوریاب با دو امتیاز و داریان با ۱امتیاز در مکانهای بعدی قرار دارند.
نتایج هفته دوم: ۱- دشه ۷- شمشیر۶
۲- نودشه ۱- بانه وره۷
۳- داریان ۰- نوسود۲
۴- نوریاب۲- سریاس۲
شایان ذکر است هفته سوم این مسابقات جمعه آینده راس ساعت ۱۵شروع خواهد شد
همچنین مسابقات فوتسال لیگ نوجوانان استان که قرار بود پنج شنبه گذشته برگزار گرددد به علت مشکلات و کمبود داوری استان به هفته جاری موکول شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد