واکنشها به احتمال تغییر در مدیریت ارشد استان کرمانشاه/ از مسابقه طراحی پوستر و کاریکاتور تا نظر فعالان سیاسی و رسانه ها

سرویس: سیاسیکد خبر: 293171|15:43 - 1394/06/26
نسخه چاپی
واکنشها به احتمال تغییر در مدیریت ارشد استان کرمانشاه/ از مسابقه طراحی پوستر و کاریکاتور تا نظر فعالان سیاسی و رسانه ها
خبر احتمال جابه جایی قریب الوقوع استاندار کرمانشاه بازتاب های جالب توجهی در این استان به دنبال داشته است.

به گزارشهزار ماسوله،به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، انتشار خبر معرفی جایگزین استاندار کرمانشاه به هیأت دولت واکنش های زیادی را شبکه های اجتماعی و رسانه های خبری در استان کرمانشاه به دنبال داشته است.

بر اساس این گزارش در یکی از گروه های اجتماعی که برخی از اهالی هنر کرمانشاه در آن حضور دارند مسابقه طراحی عکس و کاریکاتور به مناسبت تغییر و جا به جایی رضایی بابادی شکل گرفته است.

در حالی که هنوز هیأت دولت پرونده جایگزین استاندار کرمانشاه را بررسی نکرده است اما نخستین عکسها که ظاهرا برای چنین روزی کنار گذاشته شدند در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود.

فضای بی تحرکی در بخش های مختلف اداره امور استان کرمانشاه که  نتیجه آن یکی از بی رمق ترین هفته های دولت برای استان استراتژیک کرمانشاه بود و سیاست زدگی عجیب در دایره محدود به چند مشاور جوان که فقط از مسیر خبرنگاران یک هفته نامه افراطی به رضایی بابادی معرفی می شدند، کار را به جایی رسانده است که خبر احتمال جابه جایی استاندار هم در فضای استان نشاط ایجاد می کند.

درگیری رسانه ای با احزاب سیاسی و اهانت های صریح با آنان نیز باعث شده است رفتن بابادی با استقبال بسیاری از آنها نیز مواجه شود.

به گونه ای که عضو مجمع هماهنگی اصلاحطلبان کرمانشاه در روزهای گذشته نوشت:

"در حوزه سياسي تشتت و درگيري بالا بوده هم ميان اصلاح طلبان و هم ميان ايشان و اصوالگريان و هم  ميان ايشان و نمايندگان محترم مجلس، يعني توان مديريتي و تدبير هم در اين حوزه ضعيف بوده است".

مرادی که از افراد نزدیک به اصلاح طلبان است همچنین می گوید: "به نظر مي رسد راهي جز جابجايي ايشان باقي نمانده باشد اميدواريم دولت محترم هر چه سريعتر به تديبر امر بپردازند".

واکنش های متعدد احزاب دولتی مانند کارگزاران نیز برای رفتن استاندار کرمانشاه چندان تفاوتی با سایرین نداشته است.

رسانه های های اثر گذار استان نیز که در ماه های اخیر با هزار و یک تیتر به عملکرد مدیریتی استاندار با محوریت چهره های دسته چندمی سیاسی از جریان منحله مشارکت اعتراض کرده اند در انتظار فرا رسیدن روز چاپ هفته نامه ها خود هستند.

استعفا بدهید، سفید خوانی و کمی بنفش می خواهیم، شلیک به اعتدال، مردم کرمانشاه تغییر می خواهد و.... اینها همه تیترهایی است که شاید دل دکه های مطبوعات را هم برای کرمانشاه به درد آورده باشد.

 

اهانت به علما و روحانیت، ایجاد زمینه تفرقه و حاشیه سازی های قومیتی با محوریت مشاوران حاشیه ساز که به جریان مشائیسم معروف هستند، اهانت به احزاب سیاسی، اهانت به خبرنگاران در روز خبرنگار، رکود مطلق در اداره استان، حاشیه آفرینی های سیاسی، انتصابهای عجیب از افراد فاقد شایستگی های اولیه مدیریت و.... استان کرمانشاه را به جایی رسانه است که حتی خبر  اولیه رفتن رضایی بابادی نیز برای مردم امیدوار کننده است.

شاید استاندار فعلی کرمانشاه را بتوان در طول دوران تاریخ بعد از انقلاب یک پدیده مدیریتی برای این استان به حساب آورد که ضعیف ترین کارنامه را از خود به یادگار گذاشته است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد