ماموستا قادری در گفت‌وگو با فارس:

حفظ جان مسلمانان برای عربستان سعودی مهم نیست

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293168|18:49 - 1394/06/25
نسخه چاپی
حفظ جان مسلمانان برای عربستان سعودی مهم نیست
ماموستا ملاقادر قادری از علمای اهل سنت گفت: عربستان روزی ده‌ها نفر را در یمن می‌کشد و حفظ جان مسلمانان اصلاً برای آن مهم نیست، حال انتظار دارید برای جرثقیلی که روی زائران افتاده است، غصه بخورد؟!

به گزارشهزار ماسوله، ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه در گفت‌وگو با خبرنگار آیین و اندیشهخبرگزاری فارسبا اشاره به حادثه سقوط جرثقیل در بیت‌الله الحرام و کشته‌شدن بیش از یکصد زائر اظهار داشت: با توجه به اینکه ماه ذی‌الحجه در کتاب و سنت حرام اعلام شده است اما باز هم عربستان توجهی به این امور ندارد و روزی ده‌ها نفر را در یمن می‌کشد.

وی اظهار داشت: حفظ جان مسلمانان اصلاً برای سعودی‌ها مهم نیست، حال انتظار دارید برای جرثقیلی که روی زائران افتاده غصه بخورد؟ خیر!

امام جمعه پاوه تصریح کرد: حدود ۱۵۰ نفر از حجاج، مظلومانه در حادثه اخیر مکه کشته شدند، همانطور که سایر حکومت‌ها پیگیر این وقایع هستند ما نیز باید طبق قانون از حقوقمان دفاع کنیم.

ماموستا قادری در پاسخ به این سؤال که آیا بهتر نیست خادمی حرمین شرفین به مجموعه‌ای متشکل از کشورهای اسلامی همانند سازمان کنفراس اسلامی سپرده شود، گفت: باید این مصیبت را به دنیای اسلام اعلام کنیم که سازمان کنفرانس اسلامی تا کنون چه اقدامی در مقابل کشتار بی‌شمار مسلمانان خاورمیانه از جمله عراق و سوریه انجام داده است که حال بخواهد گامی درباره حادثه اخیر مسجدالاحرام بردارد؟

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد