مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه به مهر خبرداد:

شناسایی شبکه توزیع مواد دخانی سیگارت خارجی قاچاق در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293167|18:41 - 1394/06/25
نسخه چاپی
شناسایی شبکه توزیع مواد دخانی سیگارت خارجی قاچاق در پاوه
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از شناسایی شبکه توزیع مواد دخانی سیگارت خارجی قاچاق در کرمانشاه خبرداد.

به گزارشهزار ماسوله، ایرج عزیزی در گفتگو باخبرنگار مهر، از شناسایی یک شبکه توزیع مواد دخانی سیگارت خارجی قاچاق در کرمانشاه خبرداد.

وی افزود: این شبکه با همکاری ضابطین خاص و گمنام استان شناسایی  و به ۱۵ میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شده و حکم صادره نیز در حال طی تشریفات دادرسی و اجرا است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: این شبکه سیاه در حوزه تعزیراتی شهرستان پاوه به فعالیت پرداخته و دخانیات استان های مرزی غرب و مرکز کشور را تامین می کرده است.

وی افزود: این باند توزیع ضمن وارد کردن خسارت های مالی و جانی و روانی به جوانان و نوجوانان به اقتصاد و فرهنگ کشور خدشه و به سودهای نامشروع و کلان دست یافته‌اند که خوشبختانه توسط نیروهای گمنام نظام ولایی شناسایی و نسبت به آنها اعمال قانون شد.

عزیزی ابراز امیدواری کرد که با اینگونه اعمال قانون‌ها سایر اشخاص و افراد در جهت مباحث صرف اقتصادی و دست یابی به منابع مالی نامشروع جوانان کشور را نشانه نگیرند و از وجود جوانان کشور سوء استفاده نکرده و به اهداف شوم خود نیاندیشند و حراست و حفاظت از کشور و همنوعان را در برنامه های اقتصادی واجتماعی خود تدبیر کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد