اندر حکایت حضور پررنگ کاندیداهای مجلس در پاوه و اورامانات/شور زودرس اين انتخابات

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293164|01:09 - 1394/06/25
نسخه چاپی
اندر حکایت حضور پررنگ کاندیداهای مجلس در پاوه و اورامانات/شور زودرس اين انتخابات
كساني كه در اين مسير با اعلام آمادگي خود ، پا در اين كارزار مسئوليت و تعهد مي گذارند، انتخاب فرد اصلح یعنی خدمتگزار مردم و پايبند به ارزشهای انقلاب اسلامي بايد در اولويت اين مهم باشد.

به گزارشهزار ماسوله، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفند امسال برگزار می شود و شهرستان پاوه نیز مانند تمام شهرهاي کشور این روز ها دغدغه شناسایی افرادی را دارد که قصد ورود به خانه ملت جهت كسب یک کرسی را دارند و به جمع نمایندگان مجلس بپیوندند.

شنيده ها حاکی از آن است که در حال حاضر بيش از 30 نفر در مناطق پاوه و اورامانات خود را آماده می کنند تا بر کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی بنشینند و وکیل مردم در خانه ملت باشند.

بررسی های میدانی حکایت از آن دارد که برخي از این افراد داوطلب نمایندگی در حزب و گروههاي خاصي و برخي ديگر از  نیروهای سیاسی میانه رو از هر گروه تاثیر گذار حركت مي كنند گرچه به جرات مي توان گفت آن افرادي نيز كه مسير ميانه رو را در پيش مي گيرند در ماههای پایانی سال ، به تدريج به سوي فضاي سياسي احزاب گرايش پيدا خواهند كرد.

نگاهی به فعالیت های انتخاباتی كانديداهاي مجلس دهم در پاوه و اورامانات كه به انواع مختلف صورت مي گيرد حاکی از تلاش اين كانديداها برای تصاحب اکثریت آرا است.

در شهرستان پاوه بر اساس اظهار و اعلام افراد در برخی محافل،تحرکات تبلیغاتی به روش های گوناگون از جمله شرکت در مراسم ترحیم، ارسال پیامک های تبریک، حضور در مناطق روستایی ، برگزاري ضیافت هایی با عنوان هم فکری انتخاباتی با حضور طرفداران کاندیداها به صورت غير علنيو حضور در شبكه هاي اجتماعيصورت مي گيرد.

برخی از اين کاندیداهای احتمالی در اين راستا و با برگزاري مناسبتهاي مختلف در تقويم، از این مناسبت در راستای معرفی خود و تبریک آن مناسبت اقدام می کنند.

برخی دیگر نیز با ايجاد وب سايت هاي گوناگون و با انتشار اخبار و عملكرد خود در اين سايتها، تنها به وجه تبليغاتي در فضاي مجازي اقدام کرده اند.

 آنچه می تواند ارائه خدمات به مردم را در انتخابات و مسیر شناخت فرزندان انقلابي اين منطقه جهت حضور در مجلس شورای اسلامی هويدا سازد فرد اصلح است ، فردی که از بطن جامعه و مردم حوزه انتخابی اش باشد.

پس كساني كه در اين مسير با اعلام آمادگي خود ، پا در اين كارزار مسئوليت و تعهد مي گذارند، انتخاب فرد اصلح یعنی خدمتگزار مردم و پايبند به ارزشهای انقلاب اسلامي بايد در اولويت اين مهم باشد.

پایگاه خبری تحلیلیهزارماسولهمصمم است تحرکات جدید این دوره از انتخابات را در حد توان اطلاع رسانی کند تا مردم از آخرین وضعیت کاندیداهای خود آگاه شوند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد