ماموستا ملا احمد مباركشاهي مطرح كرد:

تامين امنيت حجاج بر عهده عربستان است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293158|12:33 - 1394/06/23
نسخه چاپی
تامين امنيت حجاج بر عهده عربستان است
امام جمعه نودشه در گفتگويي با خبرنگار ما در رابطه با حادثه سقوط مرگبار جرثقیلی در مسجدالاحرام اظهار داشت : لازم است در زمان انجام مناسك حج، عمليات ساخت و سازها به جهت رفاه حال مردم تعطيل شوند.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه نودشه در گفتگويي با خبرنگار ما در رابطه با حادثه سقوط مرگبار جرثقیلی در مسجدالاحرام اظهار داشت: در چنين زماني كه مسلمانان برايادای مناسک حج تمتع به مكه مكرمه مشرف مي شوند، به صلاح نيست كه مسئولان عربستان به ساخت و سازها جهت توسعه صحن مسجد الحرام اقدام نمانيد.

ماموستا ملا احمد مباركشاهي افزود: لازم است كه در زمان انجام مناسك حج اين عمليات ساخت و سازها به جهت رفاه حال مردم تعطيل شوند.

وي با انتقاد از رویکرد برخی مسئولان عربستان در قبال این حادثه گفت: علاوه بر آنكه خطرات جاني را براي زائران به همراه آورده است، زحمات و مشكلاتي را براي آنها نيز به وجود آورده است.

وي در پايان با بيان اينكه تامين امنيت حجاج بر عهده عربستان است گفت: درست است كه اين حادثه و كشته شدگان شمار زيادي از زائران در مسجد الحرام، بر مبناي تقدير الهي بوده است ولي مسئولان عربستان مي توانند در زمان مناسبتري به غير از زمان انجام اداي مناسك حج به توسعه صحن مسجد الحرام اقدام مي كردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد