دختر شهید بابایی، فيلم زندگی جانباز محمد غلام حسيني را در پاوه می‌سازد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293155|08:20 - 1394/06/22
نسخه چاپی
دختر شهید بابایی، فيلم زندگی جانباز محمد غلام حسيني را در پاوه می‌سازد
كارگردان فيلم «هم پرواز» در گفتگويي با خبرنگار ما اظهار داشت: ان شاالله تمام سعي و تلاش خود را در به اتمام رساندن اين فيلم جهت پخش اين مجموعه در شبكه يك سيما در هفته دفاع مقدس ، به كار مي گيريم.

به گزارشهزار ماسوله، كارگردان فيلم مستند هم پرواز در گفتگويي با خبرنگار ما هدف از ساخت این فيلم را، ياد از شهدا، رزمندگان و كساني كه در جنگ تحميلي زحمات زيادي را كشيده و با از خود گذشتگي ايثار آفريدند، عنوان كرد.

سلمي بابايي افزود: شناساندن شهدای کمتر مطرح شده نیروی هوایی به مردم از ديگر اهداف اصلي ساخت اين فيلم است.

وي با بيان اينكه در اين راستا از تمام توان خود در شناساندن اين شهداي گرانقدر به مردم تلاش خواهم كرد گفت: اين يك مجموعه داستاني تله فيلم، از زندگی جانباز محمد غلام حسيني است كه اين مجموعه داراي 5 اپيزودي جداگانه است.

خانم بابايي ادامه داد:در واقع اين مجموعه، بازسازی زندگی این جانباز است که به صورت داستانی به تصویر کشیده می شود و همزمان نيز در كنار تصوير برداري به تدوين اين فيلم پرداخته مي شود.

كارگردان فيلم هم پرواز تصريح كرد: هدف از انتخاب شهرستان پاوه نيز به دليل انكه در سالهاي 61 و 62 اين جانباز در هواپيمايي كه مورد هدف دشمن قرار مي گيرد، در شهرستان مهاباد كردستان به دست دمكرات هاي حضور در منطقه مي افتد و با توجه به انكه در تهران نيز مي توانستيم اين واقعيت ها را بازسازي نمائيم ، شهرستان پاوه را به جهت طبيعي بودن تصاوير و تاثير گذاري بيشتر ان بر مردم انتخاب كرديم.

وي با بيان اينكه از اول شهريور در شهرستان پاوه جهت تصوير برداري و بازسازي وقايع حضور پيدا كرديم گفت: بازسازي اين وقايع در منطقه شوشمي تا دو روز آينده به اتمام خواهد رسيد.

دختر شهید سرلشگر خلبان عباس بابایی با بيان اينكه هدف ما اين بود كه اين مجموعه «هم پرواز» را براي هفته دفاع مقدس آماده نمائيم گفت: ان شاالله تمام سعي و تلاش خود را در به اتمام رساندن اين فيلم جهت پخش اين مجموعه در شبكه يك سيما در هفته دفاع مقدس ، به كار مي گيريم.

اين كارگردان در پايان گفت: صميمانه از تمامي كساني كه در حمايت ساخت اين مجموعه خصوصا فرمانده سپاه ناحيه پاوه در كمك به بازسازي اين وقايع در اين منطقه، فرمانده حوزه شهيد چمران نوسود، فرماندار پاوه، بخشدار نوسود ، مدير آموزش و پرورش نوسود، رئيس ارشاد اسلامي پاوه ، نيروهاي انتظامي و هنگ مرزي و تمامي كساني كه به نوعي ما را در ساخت اين مجموعه ياري نمودند، تشكر و تقدير ويژه دارم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد