برگزاري نشست پروژه مهر وباز گشایی مدارس شهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293148|23:45 - 1394/06/20
نسخه چاپی
برگزاري نشست پروژه مهر وباز گشایی مدارس شهرستان پاوه
به منظور سازماندهی و تبیین برنامه های لازم جهت استقبال از دانش آموزان وبازگشایی مدارس نشستی با حضورشهردار ،نماینده راهنمایی ورانندگی ،مدیران کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان در محل سالن نشسست های شهدای هشتم آبان پاوه برگزار گردید .

به گزارشهزار ماسوله،  در این نشست مدیر آموزش وپرورش پاوه ضمن تبریک پیشاپیش بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس از زحمات یک سال تحصیلی  مدیران تشکر وقدر دانی کرد و از مفتخر شدن تعدای از مدیران به  بازنشستگی در آستانه سال تحصیلی 94را تبریک وآرزوی سلامت وسربلندی را برای آنان ازخداوند متعال خواستار شد.

سعدي فتاحی، به تبیین  آیین نامه اجرایی مدارس ، پروژه مهر و  برنامه ها، بخشنامه ها و اقدامات لازم در جهت تهیه مقدمات وامکانات لازم برای آغاز یک سال تحصیلی پرشور همراه با محیطی  شاد برای رشد وشکوفایی  وبالندگی  دانش آموزان  ونیز انتظارات مدیریت را در این خصوص به مدیران مدارس یاد آور وجدیت بیشتر را در اين زمينه خواستار شد.

فتاحی اظهار داشت : ما باید حرفی تازه و راهکارهایی برای سال جدید در رابطه با ارتقائ  تربیتی وعلمی دانش آموزان مان داشته باشیم ودر این راستا اقدام به تغییر وتحولاتی در مدیریت مدارس در جهت بالا بردن کیفیت آموزشی  نموده ایم .

مدیر آموزش وپرورش پاوه فعالیتهای صورت گرفته  در مدارس را شامل ایجاد فضای شاد در مدارس (رنگ آمیزی دیوار وکلاس های درس )،برگزاری امتحانات  شهریور ماه ،توزیع کتب درسی ،ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان ،تعمیرات جزئی مدارس،تحویل اموال اسقاطی وجذب مشارکتهای مردمی برشمرد .

فتاحی ازاختصاص وهزینه پنجاه میلیون تومانی (آسفالت وترمیم راه ها وحیاط مدارس پاوه )وهمکاری صمیمانه شهرداری تقدیر و تشکر وهمکاری بیشتر در این حوزه را خواستار شد.

خسروی شهردار پاوه نيز دراین نشست از زحمات ودلسوزانه همراه با تدبیر و طرح وبرنامه ودغدغه های  مدیر و بدنه آموزش وپرورش شهرستان پاوه تقدير وتشكر نمود.

سلام خسروی تشویق به مشارکت مردم در اداره امور شهری را يکی از مهم ترین اصول آرمانی مدیریت شهری دانست و گفت: مديريت شهري نمایانگر حرکت به سمت شهروند شدن است.

وي ادامه داد: به عبارت بهتر رویارویی با مسائل و مشکلاتی که شهرهای امروز جهان با آن درگیر هستند، تنها با بهره گیری درست و بهینه از توان و استعدادهای موجود در شهروندان در قالب برنامه های مشارکتی قابل دستیابی است واین در سایه انتقال این فرهنگ از طریق آموزش به دانش آموزان امكان پذير خواهد بود.

در ادامه نماينده راهنمایی رانندگی پاوه نيز به ارایه گزارشی از برنامه های راهنمایی ورانندگی در ایام باز گشایی مدارس بویژه در خصوص تردد دانش آموزان وساماندهی سرویس دانش آموزی با همکاری مدیریت بیان کرد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد