زکریا بهرام میرزایی موفق به كسب مقام دوم مسابقات اتومبیلرانی آفرود کشور شد/اظهار نارضايتي اين ورزشكار از برگزاري مسابقات

سرویس: ورزشیکد خبر: 293136|20:18 - 1394/06/15
نسخه چاپی
زکریا بهرام میرزایی موفق به كسب مقام دوم مسابقات اتومبیلرانی آفرود کشور شد/اظهار نارضايتي اين ورزشكار از برگزاري مسابقات
زکریا بهرام میرزایی ورزشکار پاوه ای در مسابقات اتومبیلرانی آفرود کشور در همدان در کلاس اورال به مقام دوم اين مسابقات دست یافت.

به گزارشهزار ماسوله،زکریا بهرام میرزایی ورزشکار پاوه ای در مسابقات اتومبیلرانی آفرود کشور در همدان در کلاس اورال به مقام دوم اين مسابقات دست یافت.

در این مسابقات که با حضور ۱۰۰ شرکت کننده از ۱۲ استان برگزار شد، ۸ اتومبیلران کرمانشاهی نیز در کلاس های ۸ سیلندر، ۶ سیلندر، ۴ سیلندر انژکتور و ۴ سیلندر کاربرات حضور داشتند.

در این مسابقات یک روزه که جمعه ۱۳ شهریور ماه برگزار شد زکریا بهرام رضایی از شهرستان پاوه، موفق به کسب مقام دوم در کلاس ۸ سیلندر شد.

زکریا بهرامیرزاییدر گفتگویی با خبرنگار ما در این باره اظهار داشت: در این مسابقات ،قریب به 100 نفر در قالب 12 استان و با عناوین کلاس چهار سیلندر انژکتور، کلاس چهار سیلندر کاربراتور، کلاس شش سیلندر انژکتور و کلاس اورال شرکت کرده بودند.

وي افزود:در اين دوره از مسابقات اتومبیلرانی (آفرود) قهرمانی کشور ، که در پیست اتومبیلرانی شهرستان نهاوند همدان برگزار شد ، بنده درکلاس اورالدر این مسابقات با هفت نفر نماينده ديگر از استان كرمانشاه حضور یافتم.

بهرامیرزاییدر ادامه با اظهار نارضايتي از برگزاري اين مسابقات گفت: در ثبت امتيازات اين دوره از مسابقات متاسفانه خطاهاي انجام نشده زيادي را براي اينجانب ثبت كردند كه منجر به كسب مقام دوم اين مسابقات كشوري شدم.

وي گفت: به نشانه اعتراض به ثبت امتيازات اينجانب بر سكوي دوم قهرماني كشور حضور نيافتم.

پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله کسب این عنوان را به آقای بهرام میرزایی و خانواده ايشان و تمامی جامعه ورزشکاران شهرستان تبریک عرض می نماید و برای این عزیز آرزوی موفقیت هرچه بیشتر ، در کسب مقام های برتر در کشور را دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد