فیلم"محمد رسول الله" در کرمانشاه رکورد زد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293131|17:50 - 1394/06/14
نسخه چاپی
فیلم"محمد رسول الله" در کرمانشاه رکورد زد
فیلم "محمد رسول الله" در کرمانشاه با بازدید 4500 نفر از این فیلم در 10 روز، توانست عنوان پرفروش‌ترین فیلم سینماهای کرمانشاه را (نسبت به مدت کوتاه آغاز اکران آن) در سالهای اخیر از آن خود کند.

به گزارشهزار ماسوله، جعفر کرجی سرپرست اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، از بازدید 4500 نفر از فیلم "محمد رسول الله" طی تنها 10 روز از آغاز اکران آن در سینماهای استان خبر داد.

وی با اشاره به اکران این فیلم در دو سینمای "فرهنگ" و "آزادی" کرمانشاه گفت: میزان اسقبال از این فیلم بی‌نظیر بوده و در 10 روزه اول اکران خود توانسته به رقم فروش بیش از 22 میلیون تومان برسد.

کرجی علت این استقبال را ساخت اولین فیلم ایرانی از پیامبر(ص) عنوان کرد و افزود: متاسفانه علی رغم هجمه‌های بسیار کشورهای غربی در اهانت به پیامبر (ص) شاهد هستیم که تنها یک فیلم در خصوص آن شخصیت بزرگوار طی چند دهه ساخته شده است.

وی افزود: همین امر موجب شده تا ساخت فیلمی در خصوص پیامبر (ص) آن هم توسط یک کارگردان ایرانی بعد از این همه سال با استقبال همه مسلمانها از جمله مردم ایران مواجه شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد