سلام خسروي مطرح كرد:

حمايت هاي هاي مردمي، لازمه احياي سراب هولي است /اختصاص اعتبارات ویژه برای احياي اين سراب

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293127|11:43 - 1394/06/13
نسخه چاپی
حمايت هاي هاي مردمي، لازمه احياي سراب هولي است /اختصاص اعتبارات ویژه برای احياي اين سراب
در پي ارائه گزارشي مبني بر تيشه بي مهري ها بر ريشه سراب هولي در اين سايت خبري تحليلي، شهردار پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما احياي اين سراب را منوط به مشاركت هاي مردمي و همكاري هاي اداره آبفاي پاوه عنوان كرد.

به گزارشهزار ماسوله، در پي ارائه گزارشي مبني بر"تيشه بي مهري ها بر ريشه سراب هولي"در اين سايت خبري تحليلي، شهردار پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما احياي اين سراب را منوط به مشاركت هاي مردمي و همكاري هاي اداره آبفاي پاوه عنوان كرد.

سلام خسروي افزود: در پي ارائه گزارش نابودي سراب هولي در اين سايت خبري تحليلي ، در جلسه اي كه با اعضاي شورا برگزار گرديد ، در اين جلسه بحث عمومي سراب هولي مطرح شد و فعلا نتيجه عملي خاصي را به دنبال نداشته است.

وي گفت: همانطور كه اعلام كرده ايم براي احياي سراب هولي از هيچ كوششي دريغ نخواهيم كرد.

وي با بيان اينكه شهرداري به تنهايي در احياي اين سراب ناتوان است ادامه داد: براي اين كار حمايت هاي مردمي ازعلاقه مندان به احياي اين سراب و همكاري ادارات مرتبط چون فرمانداري و آبفاي پاوه لازمه انجام اين كار خواهد بود.

خسروي با اشاره به وجود اعتبارات لازم براي احياي اين سراب تصريح كرد: براي اين كار اعتباراتي بالغ بر 100 ميليون تومان اختصاص داده شده است ولي احياي آن منوط به حمايت هاي مردمي است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد