بازديد معاون وزير بهداشت و رييس سازمان غذا و دارو از طرح بنياد بركت تل در شهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293124|20:35 - 1394/06/11
نسخه چاپی
بازديد معاون وزير بهداشت و رييس سازمان غذا و دارو از طرح بنياد بركت تل در شهرستان پاوه
معاون وزير بهداشت و رييس سازمان غذا و دارو از طرح بنياد بركت تل در شهرستان پاوه بازديد به عمل آورد.

به گزارشهزار ماسوله، معاون وزير بهداشت و رييس سازمان غذا و دارو از طرح بنياد بركت تل در شهرستان پاوه با حضور فرماندار و رئيس شبكه بهداشت و درمان پاوه بازديد به عمل آورد.

رسول دينار وند در اين بازديد يك روزه، با حضور در شبكه بهداشت روستاي نورياب و شبكه بهداشت شماره 2 شهر پاوه اظهار داشت: زير ساخت هاي طرح بنياد بركت تل در شهرستان پاوه كه به عنوان يكي از سه شهرستان اين طرح در كشور مي باشد ، به طور كامل راه اندازي شده است .

وي با بيان اينكه اكنون به حمايت هاي بيمه لازم داريم افزود: صدور نسخه الكترونيكي در بهره برداري از اين طرح تنها توسط وزارت بهداشت انجام نمي گيرد بلكه بايد بيمه ها به اين طرح نيز متصل شوند.

وي تمامي پذيرش ها و صدور نسخه هاي پزشكي را الكترونيكي خواند و گغت: گام فراتر از اين طرح ، فراگيري و متصل بودن آن در مطب هاي خصوصي پزشكان و ساير قسمتهاي بهداشتي و دارويي و آزمايشگاهي است.

وي ادامه داد: مزيت اين طرح در كل كشور، پيگيري ستاد وزارت كشور در نحوه تجويز دارو و مصرف آن را در كمترين زمان و وجود هرگونه اتفاق پزشكي است كه ميتوان با اين كار پروتكل هاي دارو و درماني را پياده كرد.

دينار وند گفت: امكان اينكه در اين كار ، با اتصال موجودي داروها در داروخانه ها به سامانه الكترونيكي رديابي و رهگيري دارو، قاچاق داروي غير مجاز به صفر برسد.

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد