رئيس آبفاي پاوه مطرح كرد:

شكستگي لوله و هدرروي آب شرب شهر پاوه در سراب هولي/تعمير اين لوله تا ساعت 8 بعداظهر

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 293116|18:20 - 1394/06/08
نسخه چاپی
شكستگي لوله و هدرروي آب شرب شهر پاوه در سراب هولي/تعمير اين لوله تا ساعت 8 بعداظهر
هدرروي آب شرب در سراب هولي شهر پاوه، در زماني كه با كمبود شديد آب مواجه هسیتم باعث قطعي آب منازل مسكوني اين شهر به مدت طولاني شده است.

به گزارشهزار ماسوله، هدرروي آب شرب در سراب هولي شهر پاوه، در زماني كه با كمبود شديد آب مواجه هسیتم باعث قطعي آب منازل مسكوني اين شهر به مدت طولاني شده است.

بحران کم آبی و خشکسالی در اورامانات علي الخصوص در روستاهاي اين منطقه ، به يك مشكل اساسي تبديل شده به حدي كه مردم برخي از این روستاها مدتی است که به دلیل کم آبی مجبور به خرید آب شرب از شهر‌ شده اند.

بحران كم آبي كه در شهر پاوه به مدت يك ماه نمود پيدا كرده است در روستاهاي اطراف شهرستان پاوه با بيش از دو ماه با کمبود آب به صورت جدی مواجه شده اند تا آنجا که شرایط موجود، تامین نیاز آب شرب برای این روستا با مشکلاتی همراه شده است.

کاهش چشمگیر آب شرب شهرستان پاوه و همچنین کاهش سطح آب سفره های زیر زمینی، این مسئله را می طلبد کهمسئولین ذیرط از جمله امور منابع آب توجه بیشتریدر جهت تامین آب به منظور برون رفت از این بحران داشته و هم اينكهمردم نيز استفاده صحيح از اين آب شربرا به كار گيرند.

شهر پاوه كه مدتي است ، قطعي هاي مكرر آب شرب و استفاده ان در شبانه روز به مدت 6 ساعت را به يك مشكل براي شهروندان تبديل كرده است، اكنون نيز اين مقدار در شبانه روز كاهش پيدا كرده است كه با جويا شدن از اين موضوع شكستگي لوله آب شرب شهر پاوه را در سراب هولي به اين پايگاه خبري تحليلي گزارش دادند.

رئيس آبفاي پاوه در اين رابطه اظهار داشت: ادوات و ماشين الات سنگين در حين انجام كار در طرح انتقال آب هاني كوان در محل ميدان مولوي به سراب هولي ، با لوله آب شرب شهر پاوه برخورد كرده و منجر به شكستگي اين لوله شد.

سالم مرادي افزود: در پي آن آب زون پست را كه شامل 4000 اشتراك شهر مي باشد را قطع كرد.

وي گفت: اميدواريم تا ساعت 7 يا 8 بعداظهر كار تعميرات انجام شود كه براي جبران آن آبرساني به اين زون بعد از تعمير چندساعته انجام خواهد گرفت.

يكي از ساكنين شهر پاوه كه اشتراك آب شرب وي در زون پست قرار داشت اظهار داشت: بدون شك كم آبي در شهر مشكلات اساسي را براي شهروندان ايجاد خواهد كرد.

وي افزود: امروز آب شرب اين محله قطع و اين درحالي است كه در روزهاي اخير نیز شهر پاوه با افت فشار آب آشامیدنی مواجه بوده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد