پس از عدم کلنگ زنی بیمارستان روانسر مطرح شد؛

گلایه نماینده پاوه و اورامانات از استاندار/ کار استاندار شایسته نبود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293110|19:26 - 1394/06/07
نسخه چاپی
گلایه نماینده پاوه و اورامانات از استاندار/ کار استاندار شایسته نبود
نماینده مردم پاوه و اورامانات در پی عدم کلنگ زنی زمین بیمارستان شهرستان روانسر ضمن گلایه از مسئولین استانی و در رأس آن استاندار، از مردم اورامانات عذرخواهی کرد.

به گزارشهزار ماسوله، نعمت الله منوچهری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو باسراب روانسرضمن تبریک هفته دولت با ابراز گلایه از مسئولین استانی در خصوص عدم کلنگ زنی بیمارستان روانسر اظهار داشت: استاندار کرمانشاه در مراسم کلنگ زنی بیمارستان شهرستان روانسر حساسیت به خرج داد و این کار، شایسته و در خور مردم نبود.

منوچهری یکی از حیاتی ترین و بزرگترین خواسته ی برحق مردم روانسر را احداث بیمارستان دانست و یادآور شد: در مدت سه سال و نیم گذشته هیچ گاه این امر از دستور کار ما خارج نشد و با جلسات متعدد و پیگیر های فراوان و مکاتبات ویژه پروژه بیمارستان روانسر در ردیف بودجه سال 93 قرار گرفت.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در زمانیکه دولت در شرایط سخت تحریم ها به سر می برد و پروژه ای جدید در دستور کار دولت قرار نمی گرفت ما توانستیم با این شرایط خاص، پروژه بیمارستان روانسر را به تصویب ماده 180 برسانیم و یک میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار به حساب دانشگاه علوم پزشکی واریز شد که از آن زمان بیش از یکسال  و نیم می گذرد.

منوچهری بیان داشت: بعد از تخصیص اعتبار، به فکر جانمایی زمین برای اجرایی شدن پروژه افتادیم که خیرین روانسری زمینی را به مساحت 25000 متر مربع در اختیار این پروژه قرار داد اما متاسفانه با تنگ نظری مدیران استانی که صلاح خود را ارجح تر از صلاح مردم دانستند، این مهم محقق نشد.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان داشت: بعد از این اتفاق و تأیید نشدن زمین، زمینی دیگر را در بالا دست ناحیه کارگاهی مشخص کردیم که 2 هکتار از این زمین مربوط به منابع طبیعی و 1 هکتار آن مربوط به اداره حج و اوقاف است و مقداری از آن هم معارض دارد.

منوچهری افزود: ما نماینده  افراد معترض هستیم و اگر سند معتبری دارند بیاورند تا حقی از کسی ضایع نشود.

وی گفت: مردم با شور و شوق عجیبی در محل احداث بیمارستان برای مراسم کلنگ زنی حاضر شده بودند اما  استاندار  حساسیت به خرج داد که شایسته نبود.

وی تاکید کرد: عدم هماهنگی بین استاندار این عمل مهم را به تأخیر انداخت اما در هفته آینده مشکل حل می شود و زمین بیمارستان کلنگ زنی خواهد شود.

منوچهری در پایان از تمامی مردم عذرخواهی کرد و افزود: به زودی تمامی مشکلات این زمین حل خواهد شد و در آینده نزدیک مراسم کلنگ زنی انجام می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد