برگزاري همايش ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان پايگاههاي بسيج شهرستان پاوه

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293106|18:11 - 1394/06/06
نسخه چاپی
برگزاري همايش ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان پايگاههاي بسيج شهرستان پاوه
همايش مشترك ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان پايگاههاي بسيج شهرستان پاوه با حضور امام جمعه پاوه، فرمانده سپاه ناحيه پاوه و روحانيون سطح شهرستان پاوه در سپاه ناحيه پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه در همايش ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان پايگاههاي بسيج شهرستان پاوه كه در سپاه ناحيه پاوه برگزار شد با اشاره به آيه اي از قرآن كريم اظهار داشت: خداوند يكي از خصلت هاي پسنديده امت رسول لله را امر به معروف و نهي از منكر معرفي كرده است.

ماموستا ملا قادر قادري افزود: امربه معروف و نهي از منكر جزء امتيازات خاص اين امت است كه وجه تمايز آن با ديگر امت هاي پيشين در همين فريضه خواهد بود.

وي با بيان اينكه خوشبختانه مردم شهرستان پاوه به هيچ گرايش خاصي حزبي و مذهبي تعلق ندارند گفت: قسمت اعظم برتري شهرستان پاوه نسبت به بقيه شهرستان ها در زحمات روحانيون و علماي منطقه در فريضه امربه معروف و نهي از منكر است.

امام جمعه پاوه در ادامه با اشاره به اينكه جنگ عليه جمهوري اسلامي ايران در مساجد است گفت: اكنون افرادي آموزش ديده با تحريك دشمنان سعي در ايجاد اختلاف بين مردم و روحانيون دارند كه مي طلبد با صداقت، نفي حسادت و مدارا بودن با مردم مساجد خود را در مقابل دشمنان كه خواهان ترك مساجد هستند قوي تر نمائيم.

ماموستا ملا قادر قادري در پايان با اشاره به آيه اي از قرآن كريم گفت: رسول خدا همواره تذكر و امر به معروف را به مردم اعلام نموده كه براي برخي از انان تاثيرگذار و براي ديگران تاثير نداشته است و ما هم در امر به معروف و نهي از منكر نبايد هيچ وقت كوتاه بيائيم .

در ادامه فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه پاوه اظهار داشت: بسیج یك حركت اجتماعی است كه در هر جامعه ای با توجه به فرهنگ آن جامعه و به اشكال مختلفی در اثر شرایط خاص بوجود می آید .

سرهنگ نورعلي عبدي افزود: بسيج يك نيوري مردمي است كه وابسته به هيچ ارگان و حزبي نخواهد بود.

وي با بيان اينكه بسيج يادگار امام خميني(ره) است گفت: بسیج تمامی نیروهای فعال و آماده درجهت حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، است.

وي ادامه داد: دفاع از مقدسات و ایدئولوژی اسلام ایجاب می کند که در مقابل خطراتی که آن را تهدید می کند به گونه ای منطقی و شیوه ای صحیح با آن خطر برخورد کرد .

وي در پايان با بيان اينكه بسيج مكاني براي تربيت نشر اسلامي از كودك تا بزرگسال خواهد بود گفت: فرزندان ما بستر تربيت اخلاقي نيك و حسنه را دارند و در موقعيتي قرار دارند كه دستورات ديني را مي توانند بدون كم و كاست دريافت نمايند.

در پايان اين مراسم هم به تعدادي از روحانيون و فرماندهان پايگاههاي بسيج سپاه ناحيه پاوه با اهداي هدايايي تقدير به عمل امد.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد