بیعت کارگزاران دولت با آرمانهای رهبری و نظام

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293097|23:48 - 1394/06/02
نسخه چاپی
بیعت کارگزاران دولت با آرمانهای رهبری و نظام
همزمان با اولین روز از هفته دولت مسوولان، کارکنان ادارات و ارگانهای شهرستان پاوه ضمن دیدار با امام جمعه این شهر با آرمانهای رهبری تجدید بیعت کردند.

به گزارشهزار ماسوله،  امام جمعه پاوه در اولين روز از آغاز هفته دولت در دیدار مسئولان و كاركنان دولت با وي ضمن تبريك آغاز اين هفته با بيان اينكه اخلاق يك اصل ثابتي در طول تاريخ بوده است اظهار داشت: شايد در برهه از زماني اصول اخلاقي توسط دشمنان دچار خدشه شده باشد ولي با كنار رفتن ابرهاي سياه ، اخلاق مثل خورشيد نمايان خواهد شد.

ماموستا ملا قادر قادري با اشاره به اوضاع  افزود: يكي از نشانه هاي حفظ هر دولتي بيداري مسئولين و كارگزاران آن دولت است

وي با تشریح اوضاع کنونی جهان اسلام گفت: دشمنان امروز در هزاره سوم ،با هدف قراردادن عقیده و باورهای دینی و مذهبی مسلمانان موجب تضعیف اسلام و مسلمانان در این عصر شده اند.

امام جمعه پاوه گفت: ایمان به هدف، اخلاق و مجهز شدن به دانش روز سه عامل و عنصر مهم و راهبردی برای مقابله با تهاجم دشمنان است.

وي ادامه داد: يکی از ویژگیها و خصلتهای کارگزاران دولت عمل به گفته ها و خصلت ديگري داشتن دغدغه برای رفاه، آرامش و امنیت مردم است.

ماموستا ملا قادر قادري با اشاره به ارمغان آوردن آرامش در دنيا در قضيه هسته اي ايران گفت: تنها مخالف توافق هسته اي  رژيم بین المللی صهیونیستی بود.
وي در پايان بر سه اصل امنيت ، وحدت بيداري تاكيد كرد و گفت: وظيفه همه ما است كه از اين سه اصل حفاظت كنيم.

فرماندار پاوه نيز در اين ديدار با بيان اينكه هدف از این دیدار را بیعت مجدد دولت با رهبری و تقویت هرچه بیشتر همدلی و همزبانی عنوان کرد اظهار داشت: ما در حالی هفته دولت را در سی و ششمین سال عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی گرامی می داریم که امروز خاورمیانه و جهان اسلام در حال تجزیه و تکه تکه شدن است.
وی تصریح کرد: امروز رسالت علما و روحانیت ما سخت تر از هر زمان دیگری است زیرا که تندروی های مذهبی در حال تیشه زدن به ریشه اسلام هستند و پروژه اسلام هراسی با ابزارهایی همچون داعش توسط دشمنان اسلام در حال اجرا است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد