افتتاح ساختمان جمعيت هلال احمر پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293096|20:02 - 1394/06/02
نسخه چاپی
افتتاح ساختمان جمعيت هلال احمر پاوه
همزمان با آغاز هفته دولت ساختمان جدید اداری ،آموزشی جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه افتتاح شد.

به گزارشهزار ماسوله، همزمان با آغاز هفته دولت، ساختمان اداری جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه با حضور امام جمعه پاوه، مدیر عامل جمعیت هلال احمر كرمانشاه و ساير مسئولین ادارات و نهاد های دولتی افتتاح شد.

امام جمعه پاوه در اين مراسم افتتاحيه ضمن تقدير و تشكر از امدادگران هلال احمر اظهار داشت: از زحمات چندين ساله جمعيت هلال احمر پاوه تقدير و تشكر مي كنيم.

ماموستا ملا قادر قادري با اشاره به 3 حوادث و رويداد سالهاي 66 تا 70 توسط رژيم بعث عراق و مهاجرت شمار زيادي از مردم به اين مناطق افزود: جمعيت هلال احمر پاوه در آن زمان خدمات مطلوبي را براي حادثه ديدگان عراق در اين مناطق انجام داد و همواره ارائه خدمات و كمك به مصدومان و مردم را به نحو شايسته انجام داده است.

مدير عامل جمعيت هلال احمر استان كرمانشاه نيز در اين مراسم ضمن تقدير و تشكر از حضور مسئولين اظهار داشت: انشاالله جمعيت هلال احمر پاوه بتواند در اسرع وقت در حوادث پيش بيني نشده حضور و به كمك مردم بشتابد.

كاووس محمودي با بيان اينكه امروز با گرامي داشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر ساختمان جديد جمعيت هلال احمر پاوه افتتاح مي شود افزود: اين ساختمان در دو طبقه با 1200 متر مربع بالغ بر يك ميليارد و 400 ميليون تومان احداث شده است.

وي با بيان اينكه جمعيت هلال احمر پاوه وابسته به مردم است گفت: آمادگي و توانمدي نيروهاي هلال احمر پاوه لازمه حضور به موقع اين نيروها در حوادث جهت ارائه خدمات به مردم مي باشد.

در پايان اين مراسم هم از دكتر جهانبخش ولدبيگي ودكتر پيام يوسفي ، به عنوان روز پزشك، سعدي سپنجي در كسب مقام اول مسابقات قرآن در هلال احمر استان و هژير محمودي عضو جمعيت هلال احمر پاوه در كسب مقام كشوري دوميداني با اهداي هدايايي تقدير به عمل امد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد