خنکی هوا در انتظار کرمانشاه/کاهش 3 تا 6 درجه ای دمای استان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293089|23:07 - 1394/05/31
نسخه چاپی
خنکی هوا در انتظار کرمانشاه/کاهش 3 تا 6 درجه ای دمای استان
مدیرکل سازمان هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از فردا (یکشنبه) تا پایان هفته جاری شاهد کاهش محسوس دمای هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

به گزارشهزار ماسوله، شاهرخ پارسا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آخرین تحلیلهای نقشه هواشناسی حاکی از تضعیف شرایط پایدار فعلی در منطقه است که این شرایط باعث کاهش محسوس دمای هوا خواهد شد، ضمن اینکه در برخی از ساعات هفته پیش رو نیز شاهد وزش بادهای نسبتا شدید بویژه در مناطق شرقی استان خواهیم بود.
وی ادامه داد: مردم استان در طول هفته جاری شاهد کاهش دمای سه تا 6 درجه ای هوا خواهند بود که این خنکی در طول روز بیشتر به چشم می خورد.
پارسا یادآور شد: در این مدت و از روز دوشنبه به دلیل غربی شدن جریانات، گاهی اوقات شرایط برای نفوذ غبار رقیق به جو استان بخصوص نواحی مرزی تا روز چهارشنبه تقویت خواهد شد.
مدیرکل هواشناسی کرمانشاه همچنین از افزایش پوشش ابر با احتمال رگبار خفیف در برخی نقاط کوهستانی استان طی روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد و گفت: ممکن است این شرایط باعث ایجاد بارش بسیار خفیفی نیز بشود.
وی با بیان اینکه دمای هوای امروز کرمانشاه در گرمترین ساعت به 39 درجه سانتی گراد و شب نیز در خنک ترین ساعت به 17 درجه می رسد، گفت: دمای هوای شبانه استان نسبت به شب گذشته یک درجه خنک تر خواهد شد.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد