30 طرح و پروژه عمرانی هفته دولت در پاوه به بهره برداری می رسد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293082|22:24 - 1394/05/29
نسخه چاپی
30 طرح و پروژه عمرانی هفته دولت در پاوه به بهره برداری می رسد
فرماندار پاوه گفت: در هفته دولت امسال 30 طرح و پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر 83 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارشهزار ماسوله، پرویز ایده پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: در این هفته 30 پروژه شامل ساختمانهای اداری و تجاری، راه روستایی، کشاورزی و دامپروری، عمران شهری و عمران روستایی در این شهرستان افتتاح می شود.
وی اظهار کرد: دو طرح احداث مرکز بهداشتی درمانی شهر بانه وره و ساختمان اداری، تجاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نیز با 46 میلیارد ریال در این هفته کلنگ زنی می شود.
وی اضافه کرد: محل تامین اعتبارات طرحهای به بهره برداری رسیده و کلنگ زنی شده شهرستان، سفر مقام معظم رهبری، استانی، طرح توسعه، منابع داخلی شهرداریها و مشارکت مردمی است.
ایده پور تصریح کرد: علاوه بر افتتاح طرحهای عمرانی دیدار اعضای شورای اداری و کارگزاران دولت با امام جمعه پاوه، دیدار با خانواده های معظم شهدای کارمند و گلباران وغبارروبی مزار شهیدان، تجلیل و قدردانی از کارمندان نمونه دستگاههای اجرایی و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان است.
شهرستان پاوه با بیش از 59 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد