سرهنگ پرويز اسدي مطرح كرد:

دعوت از عموم مردم در نشست بيان ديدگاهها، انتقادات و شكايات از نيروي انتظامي

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293074|19:17 - 1394/05/28
نسخه چاپی
دعوت از عموم مردم در نشست بيان ديدگاهها، انتقادات و شكايات از نيروي انتظامي
فرمانده نيروي انتظامي گفت: نيروي انتظامي شهرستان پاوه در فعالیت‌ و عملكرد صورت گرفته خود در زمينه هاي برقراري نظم و امنيت، اقدام به برگزاري يك نشست با عموم مردم در بیان دیدگاه‌های خود در خصوص نقطه نظرات، پيشنهادات، و انتقادات آنها نسبت به نيروي انتظامي جهت تعامل و همکاری بیشتر مي نمايد.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده نيروي انتظامي در گفتگويي با خبرنگار ما اظهار داشت: رویکرد نيروي انتظامي، برقراري نظم و امنيت به عنوان یک هدف اصلی است که هر چه ارتباط و اعتماد طبقات اجتماعی نسبت به پلیس افزایش یابد گرایش مردم نسبت به فعالیت های داوطلبانه و به عبارتی، مشارکت در حفظ اين نظم و امنیت افزایش می یابد .

سرهنگ پرويز اسدي افزود: نيروي انتظامي شهرستان پاوه در فعالیت‌ و عملكرد صورت گرفته خود در زمينه هاي برقراري نظم و امنيت،اقدام به برگزاري يك نشست با عموم مردم در بیان دیدگاه‌های خود در خصوص نقطه نظرات، پيشنهادات، و انتقادات آنها نسبت به نيروي انتظامي جهت تعامل و همکاری بیشتر مي نمايد.

وي گفت: اين نشست با عنوان ملاقات مردمي در روز پنجشنبه در دفتر ستاد نيروي انتظامي واقع در خيابان امام محمد غزالي ساعت 10 الي 12 صبح، جهت بهره گیری از نقطه نظرات مردم برگزار مي شود.

وي ادامه داد: مردم تمامي مسائل و موارد را از زوایای مختلف و متفاوت می بینند که ممکن است از دید نيروهاي ما پنهان باشد.

اسدي در پايان تصريح كرد: لذا جهت بهره گيري از نقطه نظرات ، شكايات ، انتقادات، پيشنهادات و يا هر گونه تقدير و تشكر از نيروي انتظامي از مردم دعوت به عمل مي آيد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد