چرا فرماندار اسلام آباد غرب از مراسم حامیان فتنه حمایت کرد؟ / از آرزو برای باز تولید اکبرگنجی ها تا تحریک مردم برای مواجهه با ارکان نظام + سند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293054|12:08 - 1394/05/25
نسخه چاپی
چرا فرماندار اسلام آباد غرب از مراسم حامیان فتنه حمایت کرد؟ / از آرزو برای باز تولید اکبرگنجی ها تا تحریک مردم برای مواجهه با ارکان نظام + سند
بعد از ناکامی سفر هادی خامنه ای و محسن رهامی به کرمانشاه در حمایت از سران فتنه این سوال بارها از سوی بسیاری از مخاطبان شبکه اطلاع رسانی مرصاد مطرح شده است که چرا فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب از این سفرها حمایت کرده و با عصبانیت از اطلاع رسانی ناکامی های این سفر به مرصادنیوز حمله می کند.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از مرصاد نيوز شهرستان اسلام آباد غرب به عنوان دومین شهر بزرگ استان کرمانشاه همواره به عنوان یکی از شهرهای سیاسی غرب کشور از نظر تعدد اندیشه ها مطرح بوده است و این تضارب آرا همیشه پرشورترین و رقابتی ترین انتخابات ها را در این شهرستان رقم زده است.

در این میان مردم این شهرستان که از بمباران های دفاع مقدس و عملیات مرصاد گرفته تا حماسه های گوناگون سیاسی چیزی از جان و مال خود برای تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کم نگذاشته اند...

در روزهای گذشته نیز که برخی از حامیان فتنه که در لوای امکانات دولتی در کرمانشاه با سخنان ساختار شکنانه از مجرمان حوادث 88 دفاع کردند، به دلیل فضای شهرستان اسلام آباد غرب و طرد مراسم از سوی مردم بیماری را بهانه کرده و ترجیح دادند که در فضای این شهرستان تنفس نکنند.

امام جمعه محترم شهرستان نیز مراسم نیم بند برگزار شده را به درستی دسیسه فتنه گران برای اختلاف افکنی میان اصولگرایان و اصلاح طلبان عنوان کرده و هدف اصلی این دوره گردی ها را در چند سخنرانی افشا کرد.

اما جالب اینجاست که فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب که مسئول حزب منحله مشارکت در ایلام و از امضا کنندگان نامه حمایت از متحصنین مجلس ششم است در قامت رئیس شورای تأمین این روزهای شهرستان مظلوم اسلام آباد غرب از برگزاری چنین برنامه هایی حمایت می کند.

فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب در حالی حواشی برنامه برگزار شده در اسلام آباد غرب از جمله قهر یکی از اصلاح طلبان حاضر در جلسه و عدم سفر هادی خامنه ای به دلیل بی رقبتی مردم به این موضوع را رد می کند که خود ایشان نیز واقف است مجوزی از سوی شورای تأمین برای این مراسم صادر نشده است. 

فرماندار اسلام آباد غرب که با حمله به شبکه اطلاع رسانی مرصاد مصادف با روز خبرنگار این سامانه خبری را به انتشار اخبار کذب متهم می کند بهتر است با صداقت پیشگی اعلام کند که شورای تأمین چند ساعت قبل از برگزاری نشست حامیان فتنه در اسلام اباد غرب تشکیل جلسه داده است؟!

چرا فرماندار اسلام آباد غرب جوش مراسم حامیان فتنه را می زند؟

افشین کریمی را شاید با نگاهی به نوشته هایش در روزنامه های دسته چندمی کشور در شهرستان ایلام شناخت. وی که مسئول حزب منحله و مسئله دار مشارکت در ایلام بوده است از امضا کنندگان نامه حمایت از متحصنین مجلس ششم است.

وی همچنین در نوشته هایش صراحتا ارادت خود به عناصر افراطی از جمله افرادی که بعدها در قامت یک ضد انقلاب و ضد دین تمام عیار به خارج گریختند را بیان می کند. افرادی از جمله اکبر گنجی که حتی از اهانت به ساحت پیامبر اعظم (ص) و امام عصر (عج) پروایی ندارند و امروز در سایه دستگاه های جاسوسی انگلیس و رژیم صهیونیستی ارتزاق می کنند.

افشین کریمی البته خود را از ارادتمندان عطاء الله مهاجرانی دانسته و توسعه فرهنگی را منوط به باز تولید افرادی مانند وی می دتند که حتی هزینه تحصیل فرزندشان را رژیم آل سعود می پردازد. وی همچنین باز تولید گنجی ها را نیز مطالبه می کند...

فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب البته در آن سالها با تکرار سخنان جورج بوش رئیس جمهوری ایالات متحد آمریکا در خصوص وجود حاکمیت دوگانه در ایران از مردم می خواهد که تکلیفشان را با نهادهای غیر دمکراتیک از جمله شورای نگهبان، صدا و سیما، نیروهای مسلح و ... مشخص کنند.

با مروری بر این اظهارات فرماندار مشارکتی شهرستان اسلام آباد غرب شاید بهتر بتوان درک کرد که وی چرا شبکه اطلاع راسنی مرصاد را سیبل اتهام زنی خود قرار می دهد و از مراسم سخنرانی حامیان فتنه دفاع و پشتیبانی می کند.

این سوال نیز از دولت، دستگاه های نظارتی، نمایندگان مجلس و... قابل پرسش است که آیا فردی با چنین عقاید و اظهار نظرهای مشخص معیار های لازم برای تصدی منصب فرمانداری را دارد؟

به زودی در خصوص دیدگاه ها و سوابق فرماندار اسلام آباد غرب با تکیه بر اسناد موجود بیشتر سخن گفته خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد