فرمانده سپاه ناحيه پاوه مطرح كرد:

فراخوان عمومی برای حضور پر شکوه مردم در مراسم حماسه 26 مرداد پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293051|21:56 - 1394/05/24
نسخه چاپی
فراخوان عمومی برای حضور پر شکوه مردم در مراسم حماسه 26 مرداد پاوه
فرمانده سپاه ناحيه پاوه گفت: سپاه ناحيه پاوه درآستانه سالروز حماسه 26 مرداد پاوه از مردم همیشه در صحنه این شهرستان برای حضور در اين مراسم در روز دوشنبه دعوت به عمل می آورد.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحيه پاوه در طي تماس تلفني با خبرنگار ما گفت: به مناسبت سي و ششمين سالگرد حماسه شكست حصر پاوه و بزرگداشت فرماندهان و ۶۰۰ شهيد اين شهرستان امسال همچون سنوات قبل، مراسمي با حضور مسوولان كشوري و استاني در پاوه برگزار مي شود.

سرهنگ نور علي عبدي افزود: بدون شک حماسه 26 مرداد پاوه با صدور فرمان تاريخي امام (ره) كه امید دشمنان به سقوط انقلاب اسلامی را به یأس مبدل کرد، حادثه‌ای مهم در تاریخ تحولات انقلاب اسلامی را رقم زد.

وي گفت: به همين مناسبت سپاه ناحيه پاوه درآستانه سالروز حماسه 26 مرداد پاوه از مردم همیشه در صحنه این شهرستان برای حضور در اين مراسم در روز دوشنبه دعوت به عمل می آورد.

فرمانده سپاه پاوه تصريح كرد: سپاه ناحيه پاوه برای حضور گسترده وهمه جانبه مردم در اين مراسم، بر خود واجب می داند با دعوت از مردم شريف پاوه دراجتماعی گسترده بار دیگر ضمن نگه داشتن نام و یاد شهدا ، تجدید میثاقی دوباره با آرمانهای امام راحل و شهدا کنند.

وي در پايان گفت:آغاز رژه خودرويي حماسه سازان عمليات شكست حصر پاوه در روز 26 مرداد از غاري قوري قلعه تا يادمان شهداي پاوه نيز از ديگر برنامه هاي اين مراسم است.

شایان ذکر است این مراسم روز دو شنبه ازساعت 10 صبح برگزار می شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد