جهانبخش ولدبيگي مطرح كرد:

اتمام بیمارستان پاوه ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293043|18:54 - 1394/05/22
نسخه چاپی
اتمام بیمارستان پاوه ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه گفت: بیمارستان جدیدالاحداث شهرستان پاوه از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و برای اتمام و تکمیل به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارشهزار ماسوله، جهانبخش ولدبیگی در گفتگو باخبرنگار مهر، اظهار داشت: متاسفانه بیمارستان قدس پاوه به مکانی کلنگی تبدیل شده و پاسخگوی نیاز جمعیت ۵۹ هزار نفری پاوه و اورامانات نیست و در این راستا بیمارستان جدیدالاحداث پاوه با برخورداری از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برای اتمام و تجهیز کامل به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه از راه‌اندازی درمانگاه بانی وره از توابع این شهرستان در ۶ ماه آینده خبر داد و افزود: این پروژه در هفته دولت با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی خواهد شد.

وی کمبود آمبولانس را از مهمترین مشکلات بیمارستان قدس پاوه دانست و گفت: متاسفانه با کمبود شدید آمبولانس و نیروی درمانی در این شهرستان مواجه هستیم  و نبود دفتر رادیولوژی دیجیتال نیز کار را برای ما مشکل کرده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه ابراز امیدواری کرد: شهریور ماه امسال در نشستی با رئیس بنیاد برکت و نیز با همت دکتر کریم، آقای منوچهری و ماموستا قادری  مشکلات بیمارستان پاوه بررسی خواهد شد.

ولدبیگی در پایان افزود: به دلیل کمبود تجهیزات و نیروی درمانی اعزام بیماران در مواقع ضروری به کرمانشاه انجام می‌شود که با تکمیل بیمارستان پاوه به عنوان بزرگترین بیمارستان در سطح شهرستانهای استان از این مشکل رهایی می‌یابیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد