حضور کاروان های راهیان نور سراسر کشور در شهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293035|00:37 - 1394/05/19
نسخه چاپی
حضور کاروان های راهیان نور سراسر کشور در شهرستان پاوه
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه، اعلام کرد: مراسم سالروز حماسه پاوه با حضور پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس و کاروان های راهیان نور از سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از خبرگزاری شبستان سرهنگ مراد علی محمدی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه، از برگزاری مراسم سالروز حماسه پاوه در تاریخ 25 مهرماه سال جاری در این شهرستان خبر داد و به خبرنگارخبرگزاری شبستانگفت: مردم شهرستان پاوه امسال نیز همانند سال های گذشته با شور و شوق خاصی در این مراسم شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود، افزود: شهرستان پاوه در این روز همچنین میزبان کاروان های راهیان نور از سراسر کشور خواهد بود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: حماسه تاریخی پاوه لوحی زرینی بر تاریخ مقاومت مردم ایران اسلامی در برابر هجوم دشمنان بود.

به گفته سرهنگ محمدی، پیام تاریخی امام راحل(ره) و حضور گسترده مردم شهرستان پاوه در این حماسه بزرگ پیروزی را برای ملت رقم زد.

وی به رشادت ها و از خودگذشتگی های شهید مصطفی چمران اشاره کرد و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری ، پیروزی مردم در این حماسه در درجه اول لطف خداوند متعال، پیام امام راحل و حضور دکتر چمران و مردم بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ترزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه یادآور شد: مراسم سالروز حماسه پاوه با همکاری این اداره کل و سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد