اجلاس عمومی روسای اتحادیه های صنفی در اتاق اصناف پاوه برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293014|23:25 - 1394/05/13
نسخه چاپی
اجلاس عمومی روسای اتحادیه های صنفی در اتاق اصناف پاوه برگزار شد
اجلاس عمومی روسای اتحادیه هاي صنفی شهرستان پاوه با موضوع بررسی يك سري مشكلات بازار پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، اجلاس عمومی روسای اتحادیه هاي صنفی ، خزانه داران . بازرسان شهرستان پاوه با موضوع بررسی وضعیت بازار پاوه در محل جديد ساختمان اتاق اصناف برگزار شد.

در اين جلسه رئيس اتاق اصناف پاوه اظهار داشت: هدف از برگزاري اين جلسه بررسي وضعيت بازار و مشكلات آن و رسيدگي به كمبود ها خواهد بود.

بهروز شفيعي با ارائه گزارشي از وضعيت اتاق اصناف پاوه در طول يك سال گذشته افزود: قصد تغييرات اساسي را با استفاده از ايده هاي افراد جديد در اتحاديه ها، در راستاي تداوم خدمات گذشتگان در مجموعه را داشتيم .

ویگفت : تمامی دغدغه های بازاریان را با مسئولین محترم شهرستانی و حتی استانی در میان گذاشته ایم و قولهایی را در این زمینه گرفته ایم اما برای پیش برد اهداف باید اتحادیه ها نیز همراه و همکار ما باشند و بیش از پیش در راه رسیدن به اهداف و حل مشکلات بازاریان قدم بردارند.

 شفیعیدر پایان به نقد اجاره بها واحد های صنفی در حوزه شهرستان به نسبت درآمد آنان اشاره کرد و از رئیس اتحادیه مشاورین املاک جهت بررسی و نظارت بر قراردادهای بنگاهی مابین کسبه ومالک در خواست نمود در این زمینه تحقیقات در راستای حل این معضل انجام گیرد و ماحصل آن رادر جلسات آتی به صورت گزارش ارائه نماید.

در ادامه رئيس اتحاديه عکاسان و فیلمبرداران پاوه نيز ضمن تشكر از فعاليتهاي اتاق اصناف اظهار داشت: حضور كاركنان اتاق اصناف پاوه نقطه قوتي براي بازاراين پاوه محسوب مي شود.

مصلح قادري با تاييد عدم همراهي اتحاديه ها با اتاق اصناف پاوه افزود: اتحاديه ها در جهت همكاري و همراهي خود با اتاق اصناف پاوه ، ضعيف عمل كرده اند در حالي كه تعامل بيشتر با اتاق اصناف مي تواند بسياري از مشكلات را مرتفع نمايد.

وي با اشاره به مشكلات خاص شهرك كارگاهي در پاوه گفت: مشكلات شهرك كارگاهي در حيطه وظايف روساي اتحاديه ها در جهت حل آن مشكلات نيست.

مصلح قادري با بيان اينكه ما در قبال بازار پاوه مسئول هستيم تصريح كرد: در صورتي كه به وضعيت بازار پاوه كم توجه باشيم نتيجه مطلوبي را عايد اين شهرستان نخواهيم كرد.

وي با اظهار امديواري از وضعيت بازار پاوه در جهت بهبودي ان گفت: قطعا تلاشهاي اتاق اصناف و مجموعه در بهبود وضعيت بازار پاوه بي تاثير نخواهد بود.

در ادامه مدرک عزیزیاز اعضای هیئت رئیسه و خزانه دار اتاق اصناف به گزارشی از وضعیت مالی اتاق اصناف در یک سال گذشته پرداخت.

همچنین در پایان سایت اتاق اصناف پاوه  رسما افتتاح شد و جهت بهره برداری عموم مردم ومعرفی به بازاریان وکسبه با آدرس ذیل معرفی شد:

http://www.paveh-asnaf.com

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد