فرماندار پاوه مطرح کرد:

اجرایی شدن 5 طرح با اعتبار بیش از 5 میلیارد تومان در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293009|18:47 - 1394/05/12
نسخه چاپی
اجرایی شدن 5 طرح با اعتبار بیش از 5 میلیارد تومان در پاوه
فرماندار پاوه گفت: تاکنون با حمایت‌های صورت گرفته در طرح هادی، پنج طرح با اعتبار پنج میلیارد و 800 میلیون تومان در پاوه اجرایی شده است.

به گزارشهزار ماسوله، پرویز ایده‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: در روستاهای منطقه و شهرستان پاوه از طرح هادی روستایی استقبال شده است، چرا که به خواسته‌ها و توانمندی‌های مردم در این طرح توجه شده است.

فرماندار پاوه با بیان اینکه تاکنون 24 جلسه کارگروه اشتغال و 37 جلسه مشاوره با مردم طی هشت ماه اخیر تشکیل شده است، گفت: هر کدام این جلسات با یک قشر خاص از مردم تشکیل شد.

ایده‌پور با بیان اینکه تمام طرح‌های پاوه کارشناسی شده هستند، افزود: تاکنون 18 طرح با اعتبار 42 میلیارد تومان طراحی شده و از  این تعداد، پنج طرح با اعتبار پنج میلیارد و 800 میلیون تومان اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: امید است بتوانیم امسال تا مبلغ 100 میلیارد تومان در شهرستان پاوه جذب اعتبار داشته باشیم، چراکه در این شهرستان آمادگی کافی برای جذب این مبلغ وجود دارد.

این مسئول ابراز امیدواری کرد که با توجه به اهمیتی که در دولت تدبیر و امید به روستاها می‌شود بتوان از بن‌بست روستایی خارج شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد