گزارش تصويري:

مراسم تجليل از برترين هاي كنكور سال 94 در شهرستان پاوه برگزار شد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293000|01:59 - 1394/05/09
نسخه چاپی
مراسم تجليل از برترين هاي كنكور سال 94 در شهرستان پاوه برگزار شد
مراسم تجلیل از برترین های کنکور 93 با حضور مسئولین و داوطلبان برتر کنکور94واولیاء آنان ،دانش آموزان سال وسوم وپیش دانشگاهی ومدیران متوسطه دوم شهرستان در محل سالن امتحانات امام خمینی (ره)برگزار گردید.

به گزارشهزار ماسوله، مراسم تجلیل از برترین های کنکور 93 با حضور مسئولین و داوطلبان برتر کنکور94واولیاء آنان ،دانش آموزان سال وسوم وپیش دانشگاهی ومدیران متوسطه دوم شهرستان در محل سالن امتحانات امام خمینی (ره)برگزار گردید.

مدیر آموزش وپرورش در اين مراسم در خطاب به نفرات برتر كنكور سال 94 در شهرستان پاوه اظهار داشت: شما نخبه ها سرمایه های اصلی این مملکت هستید و باید در دوران تحصیل خود هم این روند رو به رشد را ادامه دهید تا باعث سربلندی شهر، استان  و کشورخود شوید.

سعدي فتاحي با قدردانی از افتخارآفرینی این دانش آموزان در عرصه های علمی کشور واستان افزود: برای کسب قله های علم و دانش، انگیزه بالا و تلاش مستمر بهترین و نزدیک ترین راه است .
وي گفت: امسال ۱۵ رتبه زیر ۱۰۰۰ داشتیم که از این تعداد دو رتبه دو رقمی و ۱۳رتبه دیگر سه رقمی بوده است.

وی تصریح کرد: شهرستان پاوه در کسب رتبه های برتر کنکور در استان کرمانشاه رتبه خوبی  را به خود اختصاص داده است.

فتاحی به نقش تهاجم فرهنگی رسانه های بیگانه ، اعتیاد ،و نابهنجاریهای اجتماعی پرداخت ویاد آور شد: نباید رسانه های بیگانه را دست کم گرفت، چرا كه آنان  دین، فرهنگ واصالت وجوانان ما را هدف قرارداده اند وما باید با جان ودل از هویت اسلامی ،دینی وملی خود حفاظت و حراست نمائیم.

فتاحي گفت: یکی از برنامه های آموزش و پرورش برگزاری چنین همایش هایی برای تجلیل از دانش آموزان برتر و تشویق دیگر دانش آموزان بخصوص پشت کنکوری ها سال آينده برای کسب رتبه های عالی است.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان پاوه خاطرنشان کرد: امسال رتبه های برتر کنکور نسیت به پارسال بهتر و در امتحانات نهایی خرداد ماه درصد قبولی افزایش یافته که نشان از تلاش دانش آموزان و همکاران را دارد.

 فتاحی در پایان اظهار داشت :کسب این رتبه ها بدون حمایتهای اولیاء دانش آموزان ،مدیران ،ودبیران ومسئولین شهرستان امكان پذير نبود.

بهمن امینی کارشناس انجمن اولیاء ومربیان  نیز به ارایه راهکارهایي برای کسب نتیجه بهتر دانش آموزان  در کنکور سال آینده پرداخت وهمچنین جدیت، پشت کار وتلاش دانش آموزان وحمایت اولیاء دانش آموزان را برای فتح قله های علمی خواستار شد.

قيام نمودن حاضرين در مراسم به جهت احترام به دانش آموزان برتر شهرستان پاوه در كسب رتبه هاي عالي، در اين قسمت از برنامه نيز از ديگر برنامه خاص اين مراسم بود كه به جهت مفتخر نمودن پاوه ، حس شادماني را به هر كدام از آنها اعطا مي نمود.

در ادامه مسعود محمدي با رتبه 17 در رشته علوم تجربي، صهيب مصطفي زاده با رتبه 275 در رشته تجربي ، آرينا محمد پور با رتبه 136 در رشته انساني و متين حيدري با كسب رتبه 645 در رشته تجربي ؛ نيز به ارائه بياناتي در خصوص عامل هاي موفقيت انان در كسب موفقيت در اين رقابت علمي به ايراد سخناني خود پرداختند.

در پایان مراسم نیز با حضور جمعی از مسئولین شهرستان از نفرات برتر کنکور ۹۴ با اهداء لوح تقدیر وهدایای نقدی ، تقدير به عمل آمد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد