هدر رفتن آب ازلوله تركيده آب شرب روستايي:

بحران کم آبی وخیابان های سیراب روستاي چورژي/تركيدگي لوله آب شرب اين روستا

سرویس: اجتماعیکد خبر: 292998|23:18 - 1394/05/08
نسخه چاپی
بحران کم آبی وخیابان های سیراب روستاي چورژي/تركيدگي لوله آب شرب اين روستا
اين روزها كه روستاي چورژي در حال سپري كردن بحران كم آبي است، تركيدگي لوله آب شرب اين روستا ، هدر رفت آب را به دنبال داشته و تنها خيابان و كوچه هاي آن را سيراب مي كند.

به گزارشهزار ماسوله، اين روزها كه روستاي چورژي در حال سپري كردن بحران كم آبي است، تركيدگي لوله آب شرب اين روستا ، هدر رفت آب را به دنبال داشته و تنها خيابان و كوچه هاي آن را سيراب مي كند.

این ترکیدگی از حدود ساعت 19 و براثر ضربه بیل مکانیکی به هنگام تعویض لوله ها روی دادهاست كه باعث هدر رفت آب شرب زيادي از اين روستا شد.

در حالی که مسئولان دائما از کم‌آبی خبر می‌دهند و شهروندان را به صرف‌جویی دعوت می‌کنند خود عاملاني جهت تشديد بحران كم ابي در اين روستا مي شوند و با اين اقدام علاوه بر آنكه موجب قطع لوله هاي آب شرب اين روستا شدند ،باعث تجمع مردم اين روستا در محل حادثه ديده شد.

رستگار اميني از ساكنين اين روستا در گفتگويي اظهار داشت: مردم روستاي چورژي به دليل قطعي لوله آب ، در محل حادثه ديده تجمع و خواستار رسيدگي به اين موضوع شدند.

وي افزود: به دليل تعويض و تعميرات لوله ها در اين روستا، متاسفانه ، آب ذخيره شده در اين روستا به مقدار يك منبع، در خيابان و كوچه هاي اين روستا هدر رفت كه مشكلاتي را براي ساكنين اين روستا بوجود آورد.

يكي ديگر از ساكنين در گفتگويي اظهار داشت: در اين سال و بحران كم آبي كه ما در شبانه روز به مقدار كمتر از 6 ساعت را از آب شرب روستا استفاده مي كنيم، متاسفانه اين حادثه باعث هدررفت آب شرب زيادي از روستا گرديد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد