امام جمعه نودشه:

ديدار با رهبر انقلاب ، مي تواند مشكلات اجتماعي و اقتصادي منطقه را مرتفع نمايد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 292982|05:32 - 1394/05/04
نسخه چاپی
ديدار با رهبر انقلاب ، مي تواند مشكلات اجتماعي و اقتصادي منطقه را مرتفع نمايد
امام جمعه نودشه گفت: به سبب حماسه آفرینی های مردم ولایتمدار کرمانشاه و در آستانه سالگرد روز ملی کرمانشاه، می طلبد که این مردم با مقام معظم رهبری دیدار داشته باشند.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه شهر نودشه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به فرارسیدن روز ملی کرمانشاه اظهار داشت: حماسه های بی نظیری از مردم استان کرمانشاه و خاصتا شهرستان پاوه در دوران دفاع مقدس به رقم خورده است که به نوبه خود به یاد ماندنی هستند.

ماموستا ملا احمد مبارکشاهی افزود: به سبب حماسه آفرینی های مردم ولایتمدار کرمانشاه و در آستانه سالگرد روز ملی کرمانشاه، می طلبد که این مردم با مقام معظم رهبری دیدار داشته باشند.

پنجم مردادماه که یادآور حماسه ماندگار تنگه مرصاد، برای نابودی و اضمحلال منافقین صورت گرفت و این روز به عنوان روز ملی کرمانشاه نام گرفت امام جمعه نودشه گفت: دیدار مردم کرمانشاه ، با وجود مذاهب مختلف به عنوان یک نماد وحدت ، با رهبر معظم انقلاب، قطعا تاثیر گذار خواهد بود.

وی گفت: استان کرمانشاه که در بحث های اجتماعی و اقتصادی پیشرفت چندانی را نداشته است ، در صورت فراهم شدن دیدار با رهبر معظم انقلاب قطعا نتایج و بازخورد مثبتی را به دنبال خواهد داشت.

وی در پایان گفت: لذا در جهت مرتفع نمودن این مشکلات اقتصادی و اجتماعی می طلبد که در این روز ملی کرمانشاه ، مردم استان با رهبر معظم انقلاب دیدار و ملاقات داشته باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد