در صورت تأیید در جلسه شورای شهر صورت می‌گیرد

انحلال شورای شهر کرمانشاه با احراز دریافت وام 300 میلیون تومانی‌ توسط 14 عضو

سرویس: اجتماعیکد خبر: 292979|22:45 - 1394/05/01
نسخه چاپی
انحلال شورای شهر کرمانشاه با احراز دریافت وام 300 میلیون تومانی‌ توسط 14 عضو
دبیر کمیسیون رسیدگی به شکایات شورای حل اختلاف شهر و روستای استان کرمانشاه از امکان انحلال شورای شهر کرمانشاه در صورت احراز دریافت وام 300 میلیون تومانی 14 عضو در صورت تایید آن خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از خبرگزاري فارس از کرمانشاه، منوچهر فخری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع دریافت وام مضاربه‌ای 300 میلیون تومانی که توسط 14 عضو شورای شهر رخ داده بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه این موضوع در جلسه آینده شورای اسلامی شهر کرمانشاه مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: در صورت تایید این تخلف شورا منحل می‌شود.

به گفته دبیر کمیسیون رسیدگی به شکایات شورای حل اختلاف شهر و روستای استان کرمانشاه، با افتتاح یک حساب سپرده برای واریز درآمدهای پارکینگ در بانک شهر توسط شهرداری کرمانشاه در گذشته و با درخواست شهردار وقت برای انتقال موجودی 8 میلیارد تومانی این حساب به بانک صادرات که با موافقت بی‌قید و شرط اعضای شورای شهر کرمانشاه مواجه شده و در حین این انتقال 800 میلیون تومان سود شهرداری از بین رفت.

فخری یادآور شد: بانک صادرات با تبدیل این حساب از سپرده به جاری در ازای عدم پرداخت سود به شهرداری یک وام 300 میلیون تومانی یکساله با سود 14 درصد به 14 تن از اعضای شورای شهر کرمانشاه پرداخت کرده است.

این مسئول اشاره‌ای به سلب عضویت سه تن از اعضای شورای شهر کرمانشاه کرد و گفت: سلب عضویت این سه نفر تایید شده اما هنوز ابلاغ نشده است.

وی تخلف دو تن از این افراد را دوشغله بودن و دیگری را قرارداد کاری یکی از بستگان وی با شهرداری به این دلیل که بستگان درجه یک اعضای شورای شهر حق داشتن قرارداد با شهرداری ندارند، عنوان کرد و افزود: متهمان پس از ابلاغ، 20 روز فرصت اعتراض دارند.

فخری تصریح کرد: محکومان در صورت تایید حکم رأی بدوی حق شرکت در جلسات شورای اسلامی شهر را ندارند مگر اینکه دیوان عالی کشور این رأی را نقض کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد