دكتر منوچهري :

دوران مدیران پروازی به سرآمده است

سرویس: سیاسیکد خبر: 292944|02:33 - 1394/04/26
نسخه چاپی
دوران مدیران پروازی به سرآمده است
نماينده مردم پاوه و اورامانات در خصوص تغييرات در بخشداري باينگان گفت:هيچ گزينه اي را براي اين بخشداري مطرح ننموده ام اما دوران مدیریت مديران پروازي كه در حيطه كاري خود حضور ندارند به سر آمده است.

به گزارشهزار ماسوله، در چند روز اخير اخبار و شنيده هايي در فضاي مجازي و محافل عمومي مبني بر تغييرات گسترده در فرمانداري پاوه و بخشداران باينگان و نوسود انتشار داده شد.

بر اساس همين اخبار و شنیده ها ، در پي ادامه دار بودن تغییرات گسترده در فرمانداری شهرستان پاوه ، این بار شنیده ها حاکی از آن بود كه بخشدار باینگان از سمت خود خداحافظی می کند.

و در پي آن گزینه های جانشینی اردلان حاتمی ، مهندس سالم مصطفایی بخشدار سابق نوسود و دکتر هدایت محمودی رئیس فعلی اداره ارشاد اسلامی پاوه ، اعلام شد.

نماينده مردم پاوه و اورمانات در گفتگويي با خبرنگار هزارماسوله در اين باره اظهار داشت: تغيير و تحولات مسئولين، امري طبيعي بوده و همواره اين مسئوليت ها روزي به پايان خواهد رسيد.

دكتر نعمت الله منوچهري افزود: ما نيز همواره در جهت تبديل مديران به احسن و نيروهاي كارامد و بهتر گام برداشته ايم.

وي در خصوص گزينه هاي مطرح شده به عنوان بخشدار باينگان گفت: تا به اكنون در انتخاب بخشدار باينگان هيچ گزينه اي را مطرح ننموده ام ولي در انتخاب بخشدار باينگان، در مرحله اول سكنا يافتن آن در باينگان خواهد بود كه قطع به يقين قانون با كساني كه به عنوان مديران پروازي خواهند بود ، مخالف است.

منوچهري در خصوص انتخاب آقاي ميراني به عنوان بخشدار نوسود نيز گفت: نفرات پيشنهادي براي بخشدار نوسود از جانب من مثبت و مورد تاييد است و انشالله گزينه هاي مطرح شده مورد تاييد فرماندار نيز باشد.

سالم مصطفايي نيز در پي انتشار خبر مطرح شدن وي به عنوان گزينه هاي احتمالي  براي تصدي بخشداري باينگان، طي تماس تلفني با مديريت اين پايگاه خبري ضمن تكذيب اين اخبار و اظهار بي اطلاعي از موضوع گفت: نه تنها در اين رابطه پيگير نبوده ام بلكه تا اين تاريخ از سوي هيچ مقام و مسئولي در اين رابطه، صحبتي به عمل نيامده است و احتمالا گمانه زني هاي ديگر افراد و شايعه باشد.

براساس اين گزارش مطرح شدن سالم مصطفايي و هدايت محمودي به عنوان بخشدار باينگان صحت نداشته و در پي آن دكتر منوچهري نيز در اين رابطه گفت: هيچ گزينه اي را براي بخشداري باینگان مطرح ننموده ام اما دوران مدیریت مديران پروازي كه در حيطه كاري خود حضور ندارند به سر آمده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد