فرماندار پاوه: قهرمان اول مذاکرات هسته ای شهدا هستند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 292935|17:53 - 1394/04/24
نسخه چاپی
فرماندار پاوه: قهرمان اول مذاکرات هسته ای شهدا هستند
فرماندار پاوه گفت: قهرمان اول مذاکرات هسته ای شهدا و پیروز آن ملت ایران و مقام معظم رهبری هستند و سربازان این عرصه تیم مذاکره کننده هسته ای است که به زیبایی هرچه تمامتر ضمن احقاق حقوق ملت ایران عزت و اقتدار آن ها را نیز حفظ کردند.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا پرویز ایده پور روز سه شنبه در حاشیه جلسه ستاد پدافند غیرعامل پاوه افزود: مردم فهیم ایران فهمیدند که مشکل بزرگ کشورمان در دیپلماسی آن است و با علم به این موضوع آقای روحانی را انتخاب کردند و نتیجه این انتخاب هم امروز مشخص شد.

وی با بیان اینکه نام آقای روحانی به عنوان یک رییس جمهوری دیپلمات در تاریخ کشورمان ماندگار و جاودان خواهد ماند گفت: باید بدانیم که مردم همواره می دانند که باید کار را به کاردان سپرد.

ایده پور تصریح کرد: اگر آقای روحانی به عنوان یک شخصیت برتر در دیپلماسی ایران که در بخش های دانشگاهی و جهانی شناخته شده است رییس جمهور نمی شد، هنوز هم پرونده هسته ای ما در وزارت خارجه جای نداشت.

وی افزود: آقای روحانی به محض انتخاب شدن، پروند هسته ای را از مجاری گذشته گرفته و به وزارت خارجه سپرد و امروز شاهد هستیم که بعد از 22 ماه مذاکره نتیجه می دهد و این نشان دهنده سپردن کار به کاردان است.

فرماندار پاوه اعضای 1+5 را نیز از برندگان این ماراتن دانست و گفت: این کشورها هم موفق شدند بعد از 35 سال بالاخره ملت ایران را بشناسند.

وی افزود: جمله جالب وزیر امور خارجه کشورمان خطاب به 1+5 که مراقب باشید به ایرانی زور نگویید کاری کرد که وزیر امور خارجه روسیه به عنوان دومین کشور قدرتمند جهان هم به 1+5 بگوید که به ما زور نگویید و این یک آموزش توسط وزیر خارجه کشورمان بود.

ایده پور تنها بازنده این مذاکرات را رژیم اشغالگر صهیونیستی دانست و گفت: این شکست براستی زیبنده و حق رژیم اشغالگر قدس است زیرا که در 22 ماه مذاکرات هسته ای بدترین نوع دیپلماسی را به جهانیان نشان داد.

فرماندار پاوه گفت: امروز جهانیان نگاهی دیگر به ایران خواهند داشت و از امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از کشورهای قدرتمند جهان شناخته می شود و دیپلماسی ایران به عنوان سرفصل درس های دیپلماسی در جهان خواهد بود و بیش از یکصد صفحه قرارداد دیپلماسی باید به عنوان واحدهای درسی در دانشگاه های جهان تدریس شود.

ایده پور با اشاره به حضور و استقرار و اسکان 18 روزه وزیر امور خارجه و رییس سازمان انرژی اتمی امریکا در اتریش برای مذاکرات هسته ای گفت: این موضوع که وزیر امور خارجه و رییس سازمان انرژی اتمی امریکا با هم در این مدت از کشور خارج شوند در تاریخ بی نظیر و بی سابقه است و این نشان دهنده اهمیت مذاکرات بوده است.

شهرستان پاوه با بیش از 59 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد