رئيس اداره ثبت احوال پاوه خبر داد:

آغاز ثبت نام كارت ملي هوشمند براي عموم مردم

سرویس: اجتماعیکد خبر: 292932|22:50 - 1394/04/22
نسخه چاپی
آغاز ثبت نام كارت ملي هوشمند براي عموم مردم
رئيس ثبت احوال پاوه در گفتگويي با خبرنگار هزارماسوله از آغاز طرح ثبت نام كارت ملي هوشمند براي عموم مردم خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، رئيس ثبت احوال پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما اظهار داشت: طرح ثبت نام كارت ملي هوشمند براي عموم مردم اغاز شده و مردم مي توانند اقدام به ثبت نام اينترنتي نمايند.

امين مصطفايي افزود: اين طرح توسط سازمان ثبت احوال كشور با جايگزين نمودن كارت هوشمند ملي بجاي كارت شناسايي فعلي  بعنوان کلید ورود به دولت الکترونیک و حرکت به سمت جامعه اطلاعاتی، را فراهم مي كند.

وي گفت: از زمان اجرايي اين طرح در كشور تاكنون افرادی می توانستند درخواست کارت هوشمند ملی نمایند که به سن 15 سال تمام رسیده  و یا تغییر مشخصات سجلی داشته  و يا اینکه کارت شناسایی ملی خود را مفقود نموده باشند.

وي ادامه داد: اما اكنون اين ثبت نام براي عموم مردم اجرايي در سراسر شده است.

مصطفايي تصريح كرد: شهروندان مي توانند جهت ثبت نام به آدرس اينترنتيwww.ncr.irمراجعه و بعد از دريافت تاييديه ثبت نام به نوبت گيري روز معيني، جهت حضور در اداره ثبت احوال و ادامه مراحل ثبت نام اقدام نمايند.

وي در پايان با بيان اينكه از سال 93 تاكنون براي بيش از 1100 نفر از شهروندان پاوه كارت ملي صادر شده است گفت:بعضی از کارت‌های ملی که در اختیار شهروندان است اعتبار آنها به پایان رسیده و یا رو به اتمام است،تا پايان سال 94 تمدید شده است و لذا هيچ گونه تسريعي در اين امر نخواهد بود چرا كه در طول سالهاي آينده نيز صدور كارت هوشمند براي شهروندان پاوه امكان پذير خواهد بود.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد