هشدار مسئولان بهداشت و درمان:

مردم مواظب ماموران قلابي بهداشت، كه تحت عنوان آزمايش رايگان به انها مراجعه مي كنند باشند

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 292913|22:19 - 1394/04/18
نسخه چاپی
مردم مواظب ماموران قلابي بهداشت، كه تحت عنوان آزمايش رايگان به انها مراجعه مي كنند باشند
رئيس شبكه بهداشت و درمان پاوه گفت: اخيرا ماموران قلابي بهداشت و درمان، به بهانه آزمايشات مختلف ، با نمونه گيري از تست خون مردم، به تزريق سرنگ و سوزن آغشته به ويروس HIV ، به شيوع بيماري ايدز اقدام نموده اند.

به گزارشهزار ماسوله، رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار هزارماسوله اظهار داشت: ماموراني قلابي با در دست داشتن دستگاه تست خون و قند خون رايگان ، كه حدود يك ماه پيش از استان همدان مشاهده شده اند، سعي در انتقال بيماري ايدز به مردم را دارند.

 دكتر جهانبخش ولدبيگي افزود: اين گروههاي غير مجوز، به بهانه آزمايشات مختلف ، با نمونه گيري از تست خون مردم، به تزريق سرنگ و سوزن آغشته به ويروس HIV ، به شيوع بيماري ايدز اقدام نموده اند.

وي با بيان اينكه اين افراد در شهرستان مريوان نيز مشاهده شده اند گفت: در طي گفتگويي با رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرستان مريوان، صحت اين قضيه را تاييد نموده است و گفته است:خوشبختانه در كمترين زمان ممكن به شناسايي آنها اقدام و هيچ گونه مورد مثبتي از شيوع اين بيماري در مريوان اتفاق نيافتاده است.

دكتر ولدبيگي بر اهمیت اطلاع‌رسانی به مردم و شهروندان پاوه درباره اقدامات اين افراد شرور در انتقال بيماري ايدز تأکید و با بيان اينكه اين افراد در شهرستان پاوه خوشبختانه مشاهده نشده اند گفت: به مردم توصيه اكيد مي شود كه در صورت مشاهده اين افراد و گروهها در شهرستان ، اجازه آزمايشات مختلف قند خون را به آنها نداده و مراتب را در كمترين زمان ممكن به مراجع ذيربط اطلاع دهند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد