کسب رتبه دوم استاني توسط اداره ورزش و جوانان پاوه

کد خبر: 292895|18:11 - 1394/04/13
نسخه چاپی
کسب رتبه دوم استاني توسط اداره ورزش و جوانان پاوه
اداره ورزش و جوانان پاوه در ارزیابی و عملکرد سازمان وزارت تربیت بدنی در بین ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان موفق به كسب رتبه دوم گرديد.

به گزارشهزار ماسوله،اداره ورزش و جوانان پاوه در ارزیابی و عملکرد سازمان وزارت تربیت بدنی در بین ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان موفق به كسب رتبه دوم گرديد.

در اين باره رئيس اداره ورزش و جوانان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما اظهار داشت: در پی ارسال نتایج ارزیابی عملکرد ادارات ورزش و جوانان شهرستانهاي استان در سال 93 توسط وزارت ورزش و جوانان كل استان كرمانشاه ، اداره ورزش و جوانان پاوه مقام دوم استان را کسب کرد.

هيوا حسيني افزود: اداره ورزش و جوانان كل استان بر اساس شاخصهاي ارزیابی و ارزشیابی ورزش در حوزه اداری، ورزش همگانی ،كسب مدال، ميزان توسعه ورزش و ميزان تعامل با هيئت هاي ورزشي استان ، پس از بررسی و تحقیقات لازم اعلام کرد شهرستان پاوه با 84 امتياز از 100 امتياز ، بعد از شهرستان كنگاور در جایگاه دوم استان قرار دارد.

وي گفت: در راستای ارتقا و هدایت استراتژیها و شناسایی راهکارهای عملیاتی متناسب و استانداردورزشی، اداره ورزش و جوانان پاوه همواره بر تعاملات خود با هيئت هاي ورزشي استان اهتمام ويژه داشته است.

وي ادامه داد: شهرستان پاوه با 3 مورد عملكرد ورزش همگاني، 11 مورد عملكرد ورزش روستايي، 64 مدال كسب شده فدراسيوني در رشته هاي مختلف، 7 هيئت ورزشي فعال، 2140 مورد بيمه ورزشي و تعامل عالي اين اداره با هيئت هاي ورزشي استان توانست 84 امتياز را كسب نمايد.

رئيس اداره ورزش و جوانان پاوه در ادامه با اشاره به اینکه کسب این رتبه بی شک حاصل تلاش گروهی كاركنان ورزش و جوانان، هيئت هاي فعال شهرستان، ورزشكاران پاوه و تعامل اداره با هيئت هاي استان مي باشدیادآور شد: همدلی و همراهی گروه‌های یاد شده سبب کسب رتبه دوم پاوه در سطح استانی شد، كهاین موفقیت را به همه این عزیزان و ورزش دوستان پاوه تبريك عرض مي نمايم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد