ائمه جمعه کرمانشاه پس از عذرخواهی استاندار؛

دغدغه های مردم به جای حاشیه سازی ها در اولویت باشد/ توقف اعتراض مردمی در راستای تحقق همدلی و به خواست بزرگان

کد خبر: 292890|19:01 - 1394/04/12
نسخه چاپی
دغدغه های مردم به جای حاشیه سازی ها در اولویت باشد/ توقف اعتراض مردمی در راستای تحقق همدلی و به خواست بزرگان
ائمه جمعه استان کرمانشاه در پیامی خواستار توقف اعتراض ها به اهانت به حریم علما و رحانیت در قالب کنونی در راستای تقویت وحدت و همدلی و همزبانی شدند و اعلام کردندکه پیگیری مسئله باید از مسیر قانونی و منطقی دنبال شود.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از مرصاد نيوز پس از واکنش های گسترده اقشار مختلف مردم به اهانت به روحانیت و عذر خواهی رسمی استاندار کرمانشاه در راستای پی بردن به اشتباهی که مرتکب است، ائمه جمعه استان کرمانشاه در پیامی مردم انقلابی کرمانشاه را به آرامش دعوت کرده و خواستار پایان اعتراض ها در راستای رسیدگی منطقی و از مجرای قانونی به موضوع شدند.

به گزارش مرصاد در این پیام آمده است: حساسیت مردم غیور و ولایت مدار استان کرمانشاه نسبت به علما و روحانیت در دفاع و حمایت از حریم علمای دینی در روزهای اخیر ستودنی و شایسته قدردانی بود. بصیرت و تیز بینی مردمی که همواره اجازه تعدی و قبح شکنی را به احدی نداده اند و با چشمانی باز پاسدار حریم اسلام و ولایت هستند.

ای پیام می افزاید: به نظر می رسد با توجه به عذرخواهی و اظهار پشیمانی استاندار کرمانشاه از سخنانی که نسنجیده در مراسم معارفه شهردار کرمانشاه اظهار کرده بود و همچنین با عنایت به شرایط استان کرمانشاه که مجموعه ای از مشکلات بر زمین مانده است و البته در مسیر عمل به همدلی و همزبانی ادامه اعتراض ها در قالب کنونی به مصلحت نباشد.

در این پیام آمده است: رسیدگی به مشکلات اساسی مردم کرمانشاه و رفع دغدغه های معیشتی آنان که در سالهای اخیر با کندی مواجه بوده است خواست همگانی است که باید با کنار زدن حاشیه ها و خاشیه سازی ها به آن توجه کرد و در راستای تحقق آنها در سایه همدلی و همزبانی گام برداشت.

این پیام می افزاید: گرچه قلوب مومنین و مردم آزاده و ولایت مدار در روزهای اخیر آکنده از اندوه برخی حریم شکنی هاست اما پیگیری این مسائل از مسیر قانونی و منطقی موضوعی است که برای جلوگیری از تفرقه و سوء استفاده های احتمالی مطابق با مصلحت مردم و استان و خواست همه مردم و بزرگان و دلسوزان نظام و انقلاب است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد