جشن گلریزان در پاوه برگزار شد

کد خبر: 292872|06:07 - 1394/04/09
نسخه چاپی
جشن گلریزان در پاوه برگزار شد
مراسم جشن گلریزان با هدف کمک به زندانیان جرائم غیرعمد در سالن ارشاد اسلامی شهرستان پاوه با حضور امام جمعه پاوه، فرماندار، مسئولین ادارات و سایر مردم برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، مراسم جشن گلریزان با هدف کمک به زندانیان جرائم غیرعمد در سالن ارشاد اسلامی شهرستان پاوه با حضور امام جمعه پاوه، فرماندار، مسئولین ادارات و سایر مردم برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه پاوه اظهار داشت: جامعه بشر بر روی سرزمین، به دو طبقه غنی و فقیر ، با اذن و حکمت خداوند طبقه بندی شده که علاوه بر تقسیمات الهی به دو طبقه فقیر و غنی، عواملی همچون زمان، مکان، حاکمان و استعدادهای اقتصادی افراد، نیز در این امر دخیل هستند.

ماموستا ملا قادر قادری با بیان اینکه مال و ثروت افراد متعلق به آنها نیست افزود: افراد غنی و ثروتمند باید از مال خویش برای کمک به افراد نیازمند و رفع مشکلات آنها استفاده کنند تا خداوند نیز به مال آنها برکت و افزونی ببخشد.

وی با اشاره به فعالیت مطلوب انجمن حمایت از زندانیان گفت: دادگستری نیز در این راستا در جهت کاهش مشکلات زندانیان غیر عمد، به ارائه خدمات مطلوب پرداخته است.

وی در پایان گفت: ان شالله امسال نیز در جهت حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد، گامهای موثری کما فی السابق برداشته شود.

فرماندار پاوه نیز در این مراسم به نقش مهم انجمن های مردم نهاد این شهرستان از جمله انجمن حمایت از زندانیان در رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نیازمندان اشاره کرد و گفت: این انجمن یک الگوی آموزشی و موفق برای هدایت و راهبردهای دیگر انجمن های مردم نهاد با کمترین سرو صدا و بهترین خدمات برای زندانیان است.

پرویز ایده پور افزود: این انجمن ها که بازوان توانمند دولت هستند برای کمک کردن به مسئولین در راستای تحقق اهداف فذهنگی، اجتماعی حرکت می کنند که در شهرستان پاوه انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد در این راستا تحقق یافته است.

رییس انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این انجمن اظهار گفت: هرسال در ماه مبارک رمضان این جشن با همت مردم خیر شهرستان پاوه برگزار می شود و در این چند سال روند روبه رشدی را در پی داشته است.
وی افزود: سال گذشته مبلغ 700 میلیون ریال توسط خیرین شهرستان پاوه جمع آوری که با این مبلغ که بسیاری از مشکلات زندانیان را با آن رفع کردیم.

مسعود صمدی افزود: در این راستا و با کمک خیرین شهرستان، 442 خانوار را با کمک های نقدی و جنسی از جمله مواد غذایی، پوشاک و لوازم التحریر و صدور کارت اعتباری تحت پوشش قرار داده ایم.

وی با بیان اینکه اگر به حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد پرداخته نشود قطعا فردا مجرم خواهد شد گفت: فضای موجود در زندان را نیز بنا به تاکیدات اسلام در اصلاح و تربیت بوجود آورده ایم.

صمدی در پایان این حمایت ها را تنها مختص زندانیان جرائم غیر عمد خواند و گفت: انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان پاوه با هدف رسیدن زندانیان به خوشبختی تلاش می کند.

پخش کلیپی در باره به وجود آمدن حادثه ای ناگوار برای یک خانواده و حمایت این انجمن از آن خانواده به کارگردانی بهزاد بهمنی و همچنین بیان مشکلات یک خانواده در شهرستان پاوه که منجر به زندانی شدن سرپرست ان خانواده شده بود توسط همسر ایشان از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

در پایان این مراسم خیرین مبلغ 660 میلیون ریال به انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات کمک کردند.


 

 


 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد