مسعود حسيني خبرداد:

زنجیره انسانی "نه به اعتیاد " توسط کودکان پاوه‌ای تشکیل شد

کد خبر: 292871|18:05 - 1394/04/08
نسخه چاپی
زنجیره انسانی "نه به اعتیاد " توسط کودکان پاوه‌ای تشکیل شد
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه در گفتگويي اظهار داشت: جهت آشنایی بیشتر افراد با مضرات اعتیاد كودكان و دانش آموزان ابتدايي این شهرستان زنجیره انسانی "نه به اعتیاد" را تشکیل دادند.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما اظهار داشت: جهت آشنایی بیشتر افراد با مضرات اعتیاد كودكان و دانش آموزان ابتدايي این شهرستان زنجیره انسانی "نه به اعتیاد" را تشکیل دادند.

مسعود حسيني افزود: به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و به منظور ارتقای سطح آگاهی و ترویج فرهنگ پیشگیری از اعتیاد در میان عموم مردم و بویژه جوانان و نوجوانان، مانور 'نه به اعتیاد' در مهدهاي كودك سطح شهر پاوه برگزار شد.

وي با بيان اينكه در مواقعی تنها ، یک مورد برای داشتن جامعه سالم ، ضروری است و به گونه‌ای جزو پایه‌های اصلی یک جامعه به شمار می‌رود افزود: پایه‌های محکم یک جامعه نوجوانان و جوانان آن هستند و آنها ریشه‌های اصلی به شمار می‌روند که اگر آنها از لحاظ جسمی و روحی سالم بمانند به‌طور قطع به سالم بودن جامعه نیز می‌تواینم اطمینان خاطر داشته باشیم.

حسيني خاطر نشان ساخت: جوانان آسیب پذیرترین قشر هر جامعه هستند و ما باید با انجام برنامه‌های پیشگیرانه و آگاه سازی جوانان و والدین از آسیب‌های پیش روی آنها و گرفتار شدن در دام اعتیاد جلوگیری کنیم.

وي آموزش در زمان کودکی را بسیار تاثير گذار بر ذهن و افکار آدمی ،به طوري كه همواره در ذهن به صورت ماندگار باقی می‌ماند خواند و گفت: در پایان این مانور كودكان با كنار هم بودن خود و با ایجاد یک زنجیره انسانی شعار "نه به اعتیاد" را تحقق بخشیدند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد