جشن بزرگ گلریزان در پاوه برگزار می شود

کد خبر: 292849|22:45 - 1394/04/02
نسخه چاپی
جشن بزرگ گلریزان در پاوه برگزار می شود
به همت انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات جشن بزرگ گلریزان روز دوشنبه ۸ تیر ماه ۱۳۹۴ برگزار می شود.

به گزارشهزار ماسوله،مهندس جلیل علیزاده مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات گفت :این جشن هر ساله توسط انجمن حمایت از زندانیان و در راستای حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند و آزاد سازی زندانیان  جرایم غیر عمد و با حمایت و کمک های خیرخواهانه مردم متدین و انسان دوست اورامانات برگزار می شود.

وی افزودامروز زندانیان جرایم غیر عمد و خانواده های نیازمند آنان با مشکلات عدیده و فراوانی روبر هستند که می طلبد مردم انسان دوست و خیر خواه پاوه و اورامانات با کمک های خود در این ماه پر خیر و برکت  بتوانند مرهمی باشند بر زخم های این خانواده ها و زندانیان .

علیزاده گفت :روز دوشنبه ۸ تیر ماه ۱۳۹۴ در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه جشن گلریزان برگزار می شود که امیدوارم با استقبال خیرین عزیز بتوانیم کمک های مفیدی را برای زندانیان جرایم غیر عمد و خانواده های نیازمند انان جمع اوری کنیم .

 از تمامی عزیزان و خیرین و مردم متدین و دینداری که به نحوی از این خبر اطلاع پیدا می کنند درخواست می شود در جهت حمایت از زندانیان جرایم غیر عمد و کودکان و خانواده های نیازمند آنان در صورت داشتن وسع مالی به این انجمن در راستای اهداف انسان دوستانه و خیر خواهانه خود کمک نمایند .

شماره حساب بانک ملی انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات : ۰۱۰۵۷۱۲۳۷۴۰۰۰

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد