ابتلای تعداد زيادي از اهالي روستاي دوريسان به بیماری/افزایش نگرانی‌ها در خصوص آب آشامیدنی اين روستا

کد خبر: 292843|14:26 - 1394/04/02
نسخه چاپی
ابتلای تعداد زيادي از اهالي روستاي دوريسان به بیماری/افزایش نگرانی‌ها در خصوص آب آشامیدنی اين روستا
طی دو روز اخیر شیوع بیماری با علایمی نظیر دل درد، تهوع، و سردرد در روستاي دوريسان شهرستان پاوه به بستری شدن تعداد زيادي از شهروندان این روستا منجر شد که به دنبال آن موجی از نگرانی به وجود آمده است.

به گزارشهزار ماسوله، طی دو روز اخیر شیوع یک بیماری با علایمی نظیر دل درد، تهوع و سردرد در روستاي دوريسان شهرستان پاوه باعث بستری شدن تعداد زيادي از شهروندان این روستا  شد که به دنبال آن موجی از نگرانی را در میان مردم این منطقه به وجود آمده است.

بنا بر اخبار و گزارشات رسيده، عامل اصلي شيوع اين بيماري آلوده بودن آب شرب و آشاميدني روستاي دوريسان به ميكروب و يا ويروس بوده است.

مراجعه مردم روستای دوريسان به مراکز درمانی به ویژه اورژانس بیمارستان شهرستان پاوه،  به حدي افزايش يافته است كه مراکز درمانی ظرفيت لازم را براي بستري کردن ديگر بيماران نداشته اند.

بر اساس این گزارش تعدادی از اهالی روستا که در پی  ظهور علائم دل درد، تهوع و سردرد در بیمارستان بستری شده‌اند اظهار داشتند که پس از نوشیدن آب لوله کشی، علائم بیماری را مشاهده کرده و به بیمارستان مراجعه کرده اند.

گفتنی است در خصوص اين موضوع فرماندار پاوه و مسئولين بهداشت و درمان پاوه تاکنون پاسخگو نبوده اند.

شايان ذكر است كه نمونه گيري هايي از آب شرب اين روستا نيز به مركز استان و تهران نيز ارسال شده است و درصدد دريافت هرگونه اخبار و نتايج حاصل از آن در رابطه با چگونگي آلوده شدن آب شرب روستاي دوريسان هستيم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد