تخريب 6 قطعه از باغات تفرجگاه بيدميري شهرستان پاوه

کد خبر: 292823|23:27 - 1394/03/26
نسخه چاپی
تخريب 6 قطعه از باغات تفرجگاه بيدميري شهرستان پاوه
طبق ملاحظات شوراي طرح صیانت از منابع طبیعی، 6 قطعه از باغات و زمين هاي تفرجگاه بيدميري تخريب و با خاك يكسان شدند.

به گزارشهزار ماسوله،طبق ملاحظات شوراي طرح صیانت از منابع طبیعی، 6 قطعه ازباغات و زمين هاي تفرجگاه بيدميري تخريب و با خاك يكسان شدند.

بنا بر اخبار و گزارشات رسيده به اين پايگاه خبري با بررسي هاي به عمل آمده اداره منابع طبيعي شهرستان پاوه مبني بر غير قانوني بودن 6 قطعه از زمين و باغات واقع در تفرجگاه بيدميري (زل) به مساحت 6 هزار متر مربع، امروز اين باغات بنا به حكم قضايي تخريب و اقدامات قانوني انجام داده شد.

در رابطه با تعداد قطعات واگذار شده به اشخاص جهت احداث باغات در اين محدوده ، تعدادي اسناد صادر شده است و در كنار آن ، افرادي که زمين و باغات آنان با صدور اسناد و مجوز انجام نگرفته است؛ مشخص شده و به تخريب آن باغات اقدام شد.

زمين هاي منابع طبيعي در اين منطقه صرفا زمين هايي پوشيده از بوته است كه امکان بهره‌گیری از ظرفیت‌های چرای دام را فراهم نموده است، و افرادي خواه با سند خواه بدون سند اقدام با احداث باغ و كشتاورزي در اين محدوده نموده اند.

بر اساس اين گزارش افرادی که اقدام به ايجاد باغ و ويلا در زمين هاي متعلق به اداره منابع طبیعی نمايد و در این اراضی بدون داشتن مجوزهای قانونی شروع به ساخت وساز کنند، به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد