گردهمایی اعضای صنف خدمات رایانه پاوه برگزار شد

کد خبر: 292742|19:01 - 1394/02/31
نسخه چاپی
گردهمایی اعضای صنف خدمات رایانه پاوه برگزار شد
جلسه هماهنگی و هم اندیشی اعضای صنف خدمات رایانه شهرستان پاوه با حضور اعضای هیئت مدیره اتحادیه، در ساختمان بهورزی بیمارستان قدس پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، جلسه هماهنگی و هم اندیشی اعضای صنف عکاسان و فیلمبرداران، اتحادیه عکاسان، تلفن همراه و خدمات رایانه شهرستان پاوه با حضور اعضای هیئت مدیره اتحادیه، در ساختمان بهورزی بیمارستان قدس پاوه برگزار شد.

در این جلسه رئیس اتحادیه عکاسان، تلفن همراه و خدمات رایانه شهرستان پاوه ضمن خوش آمدگویی،  به بیان اهداف برگزاری نشست اشاره کرد و افزود: آشنایی اعضای اتحادیه با همدیگر، بیان مشکلات واحدهای صنفی، بیان توقعات متقابل هیئت مدیره اتحادیه و اعضای آن و ارائه راهکارهای مناسب جهت برون رفت از وضعیت نابسامان بازار پاوه از مهم ترین اهداف این نشست است.

مصلح قادری گفت:باید با ارائه پیشنهادات و راهکارهای مناسب از طرف اعضای واحدهای صنفی در جهت پیشبرد اهداف مورد نظر و شنیدن نقطه نظرات زیر مجموعه ، به مرتفع نمودن مشکلات بپردازیم.

وی با اشاره به لزوم پیاده سازی برنامه های جدید در این اتحادیه افزود: ایجاد وب سایت اتحادیه، انسجام بخشی به وضعیت اتحادیه، سرو سامان دادن به سیستم اداری اتحادیه، تعیین روشهای جدید برای دریافت حق عضویت سالیانه و تدارک مشوق هایی خاص جهت تشویق اعضای اتحادیه به جهت همکاری بیشتر از مهمترین مواردی هستند که با آغاز فعالیت هیئت مدیره جدید اتحادیه به آنها پرداخته شده است.

ویبر لزوم تعیین افرادی به عنوان نمایندگان اعضای صنف عکاسان و فیلمبرداران جهت همکاری نزدیک با هیئت مدیره اتحادیه تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه اتحادیه دارای سه رسته مختلف است، ضرورت دارد از هرکدام از رسته ها نمایندگانی با انتخاب اعضای رسته جهت رفع سریع مشکلات رسته های مربوطه انتخاب شوند.

ویدر پایان گفت: سایتwww.pavehict.irبمنظور ارتباط نزدیک با اعضای محترم اتحادیه صنف عکاسان، فیلمبرداران، تلفن همراه و خدمات رایانه شهرستان پاوه و در جهت تعامل با مشتریان محترم صنف راه اندازی شده است .

قادریتصریح کرد: بخش ارسال شکایات نیز در سایت ایجاد گردیده تا مشتریان محترم صنوف مختلف زیر مجموعه این اتحادیه شکایات احتمالی خود را به آسانی با هیئت مدیره در میان بگذارند و از طریق همین سامانه نتیجه شکایت خویش را پیگیری نمایند.

در پایان این جلسه، حاضرین در جلسه ، مشکلات موجود در حوزه کاری خود را  بیان و راهکارهایی را نیز جهت حل این مشکلات ارائه کردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد