اختلال گسترده در شبکه تلفن همراه شهرستان پاوه

کد خبر: 292730|19:33 - 1394/02/27
نسخه چاپی
اختلال گسترده در شبکه تلفن همراه شهرستان پاوه
اختلالاتي كه از هفته گذشته در تلفن‌هاي همراه در شهرستان پاوه ايجاد شده است، همچنان ادامه دارد.

به گزارشهزار ماسوله، اختلالاتي كه از هفته گذشته در تلفن‌هاي همراه در شهرستان پاوه ايجاد شده است، همچنان ادامه دارد.

بر اساس اين گزارش از چهارشنبه هفته گذشته تماس با تلفن‌هاي همراه همراه اول بدون هرگونه خبر قبلي با اختلال مواجه شد. در اين مدت مشترکان شبکه تلفن همراه در تلاش برای برقراری تماس، مدام با پخش بوق اشغال مواجه می شوند و در تماس با مشتركين ساير شركتها ، از وصل ارتباط ناموفق مانده اند.

در اين باره آنتن گوشي تلفن همراه برخي از مشتركين با عدم دسترسي مشترك مورد نظر مواجه شد؛ اما برخي ديگر از مشتركين با وجود داشتن پوشش كامل شبكه از برقراري تماس بازماندند. اين اختلالات در هفته جاري به نسبت هفته گذشته از اختلال كمتري برخوردار است .

مشتركين معترضي كه با اين پايگاه خبري تحليلي تماس گرفتند، ضمن اعتراض به وضعيت موجود ابراز داشتند شبكه تلفن همراه در چند روز اخير در شهرستان پاوه مشكلات عديده اي را به وجود اورده كما اينكه با عدم تماس هاي موفق و وجود بوق اشغال ممتد، باعث نارضايتي و عدم مرتفع نمودن كارها و امورات روزانه ما شده است.

بسیاری از مردم با ابراز گلایه از مسوولان خواستار رفع این مشکل در سریع ترین زمان ممکن شده اند.

در اين باره رئيس مخابرات شهرستان پاوه در گفتگويي ضمن تاييد اختلال تلفن همراه در شهرستان پاوه اظهار داشت: اين اختلال از چهارشنبه هفته گذشته شروع و تا اواخر روز جمعه ادامه داشت.

معطر پور با بيان اينكه اين مشكل مربوط به سراسر استان مي باشد افزود: از شنبه هفته جاري به نسبت روزهاي قبل اين اختلال كاهش چشمگيري پيدا كرد.

وي گفت: در شهرستان پاوه نيز به علت قطع فيبر نوري در روستاي چورژي اين اختلال نيز تشديد يافت.

در صورت عدم پيگيري مسئولان در اين باره ، مشكل امكان برقراري تماسهاي تلفن همراه نيز در كنار كندي اينترنت در شهرستان پاوه به عنوان معظلي جديد از آن ياد خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد