در گفتگو با منوچهري:

اجازه دسترسی بازرسان به مراکز نظامی ایران غیر قابل قبول است/عراقچي نمي تواند جوابگوي ملت ايران باشد

کد خبر: 292729|01:31 - 1394/02/27
نسخه چاپی
اجازه دسترسی بازرسان به مراکز نظامی ایران غیر قابل قبول است/عراقچي نمي تواند جوابگوي ملت ايران باشد
نماينده مردم پاوه و اورامانات در گفتگويي با خبرنگار ما اظهار داشت: اظهارات دبیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر اجازه دسترسی بازرسان به مراکز نظامی ایران غیر قابل قبول است.

به گزارشهزار ماسوله، نماينده مردم پاوه و اورامانات در گفتگويي با خبرنگار ما اظهار داشت: اظهارات دبیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر اجازه دسترسی بازرسان به مراکز نظامی ایران غیر قابل قبول است.

دكتر نعمت الله منوچهري با بيان اينكه ملت ما ملتي آزاده و سر افراز است كه زير بار هيچ ظلم و ستمي نخواهد رفت گفت: استكبار چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه در دوران برگزاري جلسات ميز مذاكره به عنوان دشمن نظام و ملت ايران محسوب مي شود.

وي با اشاره به استوار بودن نظام جمهوري اسلامي بر پايه دين و توحيد افزود: دشمنان با مقابله خود با ما ، به روشهاي مختلف با حضور در ميز مذاكره و چه با حضور در ميدان جنگ در جهت نابودي و براندازي اين نظام گام بر داشته اند.

منوچهري بحث هاي انرژي هسته اي را، بهانه استكبار براي به وجود آوردن تحريمهاي ناجوانمردانه عليه ملت شريف ايران دانست و گفت: در صورت قبولي قطع نامه انرژي هسته اي از طرف ايران، بهانه هايي جديد را در راستاي آزادي حقوق بشر امريكايي و آزادي زنان در ايران را در پيش خواهند گرفت.

وي بمب اتمي نظام جمهوري را اسلام ناب محمدي خواند و گفت: دشمنان از اسلامي بودن نظام ما به هراس افتاده اند.

منوچهري اجازه دسترسی بازرسان به مراکز نظامی ایران را غیر قابل قبول خواند و گفت: در اراده و اختيار دبیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی و در صلاحيت هيچ كشوري در دنيا نخواهد بود ، كه بازرسان از مراكز نظامي ايران بازديد به عمل آورند.

نماينده مردم پاوه و اورامانات در پايان با بيان اينكه اين اختيار به عهده فرمانده كل قوا خواهد بود گفت: عراقچي نمي تواند با اراده خود، مراكز نظامي را در اختيار بازرسان قرار داده و جوابگوي ملت شريف ايران باشد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد